کاشت ناخن دخترانه اسپرت

اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که به طراحی های خاص و شیک علاقه دارید می توانید به راحتی با انتخاب طراحی های اسپرت از کاشت ناخن دخترانه خود لذت ببرید. برای این منظور شما می توانید از طرحهای خاص و فانتزی برای کاشت ناخن خود استفاده کنید. استفاده از شکل های کارتونی، نماد کارتون ها، رنگ های جیغ،طرح های بچه گانه و لنز های ناخن خاص می تواند یک کاشت ناخن دخترانه اسپرت را برای شما به ارمغان بیاورد. شما میتوانید با ترکیب بندی رنگ های مکمل در کنار یکدیگر و استفاده از طرح های فانتزی یک کاشت ناخن دخترانه اسپرت داشته باشید. استفاده از طرح های حیوانات، آرم برند ها، طراحی چهره، طرح های چهارخونه و طرح ناخن مینیمال می تواند گزینه خوبی برای کاشت ناخن اسپرت به شمار برود.

کاشت ناخن دخترانه اسپرت

کاشت ناخن دخترانه اسپرت

مدل کاشت ناخن دخترانه فانتزی

بسیاری از دختر خانم ها علاقه دارند تا از مدل های فانتزی برای کاشت ناخن خود استفاده کنند. شما میتوانید از طرح های بچه گانه، طرح های حیوانات، طرح های فصل ها، طرح های مناسبتی، آرم و لوگو، طراحی چهره، آسمان، گلها، بادکنک،کاکتوس، بالون، گلبرگ، موج دریا، ساحل، ماشین، رنگ های شبرنگی و تمام رنگ های جیغ استفاده کنید‌. شما میتوانید ابتدا یک رنگ نود بر روی ناخن های خود زده و سپس با استفاده از یک قلم از سه صفر شروع طراحی بر روی ناخن های خود کنید. برای این منظور می‌توانید طرح های ساده ای چون ستاره، ماه و خورشید را روی ناخن های خود رسم کنید. یکی دیگر از مدل های فانتزی می تواند رسم شخصیت های کارتونی بر روی ناخن های انگشتان شما باشد. شما میتوانید اگر به کارتون باب اسفنجی علاقه دارید شخصیت های این کارتون را بر روی انگشتان خود بکشید. در واقع شما می توانید با کمی خلاقیت برخی از المان های طبیعت را انتخاب کرده و آنها را بر روی ناخن های خود را رسم کنید‌.

کاشت ناخن دخترانه فانتزی عروسکی

اگر به طرح های فانتزی عروسکی علاقه دارید می توانید به راحتی با الهام گرفتن از تمامی کارتون هایی که تا الان دیده اید کاشت ناخن دخترانه فانتزی عروسکی را انجام دهید. برای این منظور کارتون تام و جری، پلنگ صورتی، باب اسفنجی، شرک، سیندرلا، دیو و دلبر، سفید برفی و هفت کوتوله و تمامی کارتون هایی که دوست دارید می توانند گزینه خوبی برای کاشت ناخن فانتزی شما باشند. شما می توانید تمامی حیواناتی که دوست دارید را بر روی ناخن های انگشتان خود بکشید برای اینکار ابتدا یک رنگ ملایم مانند صورتی بر روی ناخن های خود زده و سپس با استفاده از قلم سه صفر طراحی حیوانات که به آنها علاقه دارید را بر روی ناخن های خود را رسم کنید. شما می توانید به راحتی تصویری از خرگوش، موش، روباه، گربه، سنجاب، فیل، میمون و سایر حیوانات را بر روی ناخن های خود بکشید. برای زیباتر شدن کاشت ناخن خود میتوانید از فرنچ ناخن و امبره ناخن در کنار طراحی ناخن های فانتزی و عروسکی خود کمک بگیرید.

کاشت ناخن کوتاه دخترانه فانتزی

بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن کوتاه علاقه دارند، این افراد به دلیل کار کردن را شاغل بودن نمی‌توانند از ناخن های بلند استفاده کنند. به طور کلی افرادی که با کامپیوتر کار می کند، ناخن های کوتاه برای آنها نسبت به ناخن های بلند مناسب تر است. اگر علاقمند هستید که از طراحی های فانتزی بر روی ناخن های کوتاه خود کمک بگیرید، می توانید تصاویر مختلفی را بر روی ناخن خود رسم کنید. اگربه آسمان، ستاره ها، خورشید و ماه علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این طراحی ها بروید. شما میتوانید ابتدا سطح ناخن های خود را با یک رنگ ملایم پوشانده و سپس با استفاده از از یک لنز ناخن زیبا و یا یک طراحی زیبای منحصر به فرد سطح روی ناخن های خود را بپوشانید. شما میتوانید از رنگ های شاد و ملایم، رنگ های جیغ، رنگ های پاستیلی و پیگمنت های رنگی برای کاشت ناخن کوتاه دخترانه فانتزی استفاده کنید.

کاشت ناخن کوتاه دخترانه فانتزی

طرح ناخن دخترانه کیوت

به یاد داشته باشید که ناخن دخترانه ی کیوت می تواند زیبایی منحصر به فردی به دستان شما بدهد. شما میتوانید با انتخاب هر طرح عروسکی و فانتزی منحصر به فردی یک طراحی زیبا داشته باشید. برای این منظور هر آنچه که در ذهن خود به عنوان تصاویر عروسکی در نظر گرفته اید را بر روی ناخن های خود بکشید. اگر طراح خوبی هستید می توانید به راحتی با یک قلم سه صفر این طرح های دخترانه کیوت را بکشید ولی اگر طراح خوبی نیستید بهتر است از لنز های ناخن که عمدتاً طراحی های زیبایی دارد استفاده کنید. لنز های ناخن به عنوان یک محصول پر کاربرد برای افرادی است که می خواهند با هزینه کمتر یک طراحی زیبا بر روی ناخن های خود داشته باشند. شما میتوانید هر مدل لنز ناخن را انتخاب کنید.

طرح ناخن دخترانه کیوت

طرح ناخن دخترانه کیوت

جمع بندی

این روزها بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا از طرح های فانتزی،عروسکی و کیوت برای طراحی ناخن های خود استفاده کنند. برخی از این افراد به ناخن های بلند و برخی دیگر به ناخن های کوتاه علاقه دارند. همه این افراد با توجه به نیازهای خود می‌توانند طراحی های خاص و شیکی بر روی ناخن های خود را بکشند. اگر می توانید با قلم سه صفر یک طراحی زیبا برای ناخن های خود بکشید جای نگرانی نیست به راحتی این کار را انجام دهید ولی اگر طراح خوبی نیستید از لنز ناخن و فویل ناخن برای این منظور استفاده کنید. طرح های فانتزی عروسکی عموماً برای افرادی مناسب است که شاغل نیستند. همانطور که میدانید افراد شاغل باید از طراحی های ساده برای ناخن خود استفاده کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

3 پاسخ به “کاشت ناخن دخترانه اسپرت”

  1. H......💙 گفت:

    من همشونو زدم و راضی بودم

  2. زهرا گفت:

    خیلی خوشم اومد.🌹🌹

  3. زهرا گفت:

    بسیار عالی بود.
    خیلی لذت بردم🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *