تمدید هایلایت مو

هایلایت مو یکی از راه هایی بوده که شما می توانید با استفاده از آن با ایجاد تنالیته رنگی در موهای خود، حالت زیباتری به موهای خود بدهید. برای اینکار شما می توانید با استفاده از پودر دکلره، رنگ مو و فویل اینکار را انجام دهید. هایلایت مو در کنار زیبایی که به موهای شما می دهد، کاملا مقطعی بوده و پس از مدتی از بین می رود و به دلیل رویش مجدد موهای شما، رنگ طبیعی موهای شما پدیدار می شود. از این رو هایلایت مو برای اینکه دوباره به همان حالت ابتدایی خودبازگشت کند نیاز به تمدید هایلایت مو دارد. شما می توانید برای تمدید هایلایت موهای خود به اندازه قد موهایی که به رنگ طبیعی موهای خود بازگشته مواد دکلره، رنگ و اکسیدان تهیه کرده و دوباره مراحل هایلایت مو را انجام دهید. برای اینکار باید دقت کنید که به قسمت های هایلایت شده مو آسیبی وارد نشود.

تمدید هایلایت مو

ترمیم لایت چیست؟

اگر اهل لایت کردن مو باشید قطعا با این موضوع آشنایی دارید که ترمیم لایت پس از 4 هفته باید انجام شود، چراکه هایلایت های شما به دلیل رشد موهای شما به سمت پایین موهایتان سرازیر شده و همین موضوع می تواند سبب شود که موهای شما حالت سه رنگ داشته باشد.  از این رو شما باید بعد از 4 هفته به فکر ترمیم و انجام دادن مجدد لایت بر روی قسمت هایی از مو که به رنگ موهای طبیعی شما بازگشته بیفتید. شما می توانید برای اینکار از متخصصین این امر کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که ترمیم لایت باید توسط افراد متخصص انجام شود، چراکه اگر خودتان این کار را در خانه انجام دهید یا موهای خود را سوزانده و یا به رنگ پایه نمی رسید.ترمیم لایت باید به صورت ماهیانه انجام شود تا از رشد ریشه تا حد زیادی جلوگیری شود.

تغییر رنگ موی هایلایت شده

برخی از افراد پس از اینکه موهای خود را هایلایت کردند و به مرحله تمدید رسید سعی دارند تا با استفاده از برخی از رنگ ها موهای هایلایت شده خود را تغییر دهند. این روزها متاسفانه به دلیل بالا رفتن هزینه های هایلایت مو دیگر افراد نمی توانند برای تمدید موهای خود هزینه بالا را پرداخت کنند. از این رو شما می توانید با ایجاد تغییر رنگ بر روی موهای خود، به رنگ موهای هایلایت شده خود رنگ و بوی تازه ای ببخشید. شما می توانید زمانی که موهای شما به تمدید هایلایت نیاز داشت با استفاده از رنگ ریشه که عمدتا هزینه پایین تری دارد، موهای خود را از حالت سه رنگی که دارد، در بیاورید. برای اینکار بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید و با تهیه یک رنگ مو که عمدتا به رنگ زمینه هایلایت های شماانزدیک است موهای خود را رنگ کنید. حال موهای شما از حالت سه رنگی درآمده و در انتهای موهای شما، هایلایت هایی وجود دارد که اگر موهای خود را براشینگ کنید می تواند جلوه خاصی به موهای شما بدهد.

تغییر رنگ موی هایلایت شده

ترمیم ریشه لایت

اگر می خواهید ریشه های هایلایت مو خود را ترمیم کنید باید بدانید که اینکار تخصصی است و شما نمی توانید آن را به راحتی در خانه انجام دهید. بهتر است پس از گذشت یک ماه از هایلایت کردن موهای خود به فکر ترمیم ریشه هایلایت های خود باشید. برای اینکار شما به یک رنگ زمینه، کمی پودر دکلره و اکسیدان نیاز دارید تا بتوانید ترمیم ریشه لایت را انجام دهید. در نظر داشته باشید که هرچه در زمان طلایی یعنی یک ماه اول برای ترمیم ریشه لایت اقدام کنید به فراخور آن هم هزینه های شما کم می شود و هم اینکه سریع تر کار ترمیم ریشه شما انجام خواهد شد. بنابراین این مورد را در نظر بگیرید که با توجه به بالا رفتن دلار، قیمت رنگ مو، پودر دکلره و تمامی موادی که شما برای اینکار نیاز دارید افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو به هیچ عنوان نگذارید که این تایم طلایی از بین برود.

ترمیم لایت با کلاه

شما می توانید از روش کلاهی برای ترمیم لایت های خود استفاده نمایید. روش کلاهی به دلیل داشتن لایت های کم و ملایم می تواند حالت زیباتری به موهای شما بدهد. ولی باید در نظر داشته باشید که این روش به عنوان یک روش سخت برای مشتری معرفی می شود. چراکه بسیاری از مشتریان بر این باورند که روش کلاهی درد زیادی به دلیل فرورفتن میل در سر آن ها دارد. از این رو اگر می خواهید با این روش موهای خود را ترمیم کنید باید بدانید که این روش مانند روش فویل راحت و بدون دردسر نیست. توصیه ما این است که اگر لایت های خود را با فویل انجام داده اید ترمیم را نیز با فویل انجام دهید چراکه در روش فویل لایت ها بیشتر بوده و جلوه آن بر روی موهای شما بیشتر است.

ترمیم مش با فویل

اگر موهای خود را با فویل هایلایت کرده اید باید بدانید که برای ترمیم آن نیز باید از فویل استفاده کنید. برای اینکار باید بدانید که شما نمی توانید اینکار را در خانه انجام دهید. از این رو بهتر است که حتما یک فرد متخصص این کار را برای شما انجام دهد. برای اینکار رنگ کار مو با توجه به میزان رشد ریشه شما تصمیم می گیرد که از چه میزان مواد دکلره برای موهای شما استفاده کند. از این رو ممکن است که با توجه به رشد ریشه شما از مواد بیشتری استفاده کند. استفاده از اکسیدان 6 درصد برای افرادی که موهای حساسی دارند و نمی خواهند که موهایشان بسوزد می تواند مناسب باشد. از این رو توصیه ما این است که این موضوع را به رنگ کار موی خود پیشنهاد کنید. استفاده از اکسیدان شماره 12 و ترکیب ان با مواد دکلره شاید سرعت کار را بالا ببرد ولی نمی تواند سبب شودکه اتفاقی برای موهای شما نیفتد. پس از استفاده از مواد دکلره با توجه به جنس مو فرد صبر کرده تا موهای شما به پایه دلخواه برسد. اگر بخواهید موهای خود را هایلایت کنید پایه موهای شما حداقل باید به پایه 9 برسد. از این رو توصیه ما این است که ارگ می خواهید به موهای خود آسیب کمتری برسد بهتر است تا پایه 9 روشن کردن مو را متوقف نمایید.

ترمیم مش با فویل

رنگ ریشه و رنگساژ

رنگ ریشه در واقع همان رنگی است که پس از هایلایت مو و برگشت موها به رنگ موی اصلی انجام می پذیرد. شما می توانید با انجام دادن رنگ ریشه دوباره هایلایت خود را به روز کنید. رنگ ریشه و رنگساژ مو پس از یک ماه باید انجام شود و اگی این مدت بگذرد شما باید هزینه و زمان بیشتری برای اینکار در نظر بگیرید. در واقع هرچه قد موهای شما کوتاه تر باشد، طبیعی است که هزینه شما برای رنگ ریشه و رنگساژ کاهش پیدا می کند. بنابراین این مضوع را لحاظ کنید که زمان در تمیدی لایت شما حرف اول را می زند.

موهای مش شده را چگونه رنگ کنیم؟

اگر می خواهید موهای مش شده خود را رنگ کنید باید بگوییم که شما در واقع می خواهید رنگ ریشه را انجام دهید. برای اینکار بهتر است با استفاده از کلیپس های تقسیم مو، موهای خود را به 4 قسمت مساوی تقسیم کرده و برای ایجاد هایلایت لای موهای خود بهتر است از جلوی مو خود شروع کنید یک دسته از مو را باز کرده و با استفاده از یک شانه تقسیم موهای خود را به صورت زیگزاگ جدا کرده و مواد دکلره را بر روی موهای خود زده و سپس فویل را ببندید. شما می توانید این کار را برای قسمت جلوی مو که به اصلاح رنگ کارها گوش تا گوش می گویند انجام دهید. ولی اگر می خواهید برای قسمت پشت موهای خود نیز این کار را انجام دهید بهتر است از یک شخص دیگر برای اینکار کمک بگیرید.

موهای مش شده را چگونه رنگ کنیم؟

رنگساژ موی هایلایت شده

مرحله رنگساز یکی از مهم ترین مراحلی بوده که شما می توانید با استفاده از آن به موهای دکلره شده خود که به پایه رسیده رنگ بدهید. توجه داشته باشدی که اگر می خواهید از رنگساژ های بلوند استفاده کنید باید بدانید که  پایه موهای شما باید بالاتر از پایه 9 باشد. از این رو موهای شما نیاز به استفاده از مواد دکلره بیشتر برای رنگ باز کردن دارد. رنگساژ روی موهای هایلایت شده عموما مانند همان رنگ مویی بوده که بر روی موهای معمولی زده می شود. برخی از رنگساژها به صورت شامپو بوده و فرد پس از اینکه موهای خود را از مواد دکلره پاک کردید می توانید با خشک کردن موها توسط یک حوله خشک، رنگساژ موها را آماده کرده و بر روی قسمت های دکلره شده موی خود بگذارید.

اموزش رنگساژ موی مش شده

اگر می خواهید با رنگساژ کردن آشنا شوید، بهتر است به این نکته توجه کنید که این کار باید توسط یک فرد متخصص انجام شود ولی با این حال ما در این بخش اینکار را به شما آموزش می دهیم. ولی باید بدایند که یک رنگ کار مو می داند که باید چگونه رنگساژ مو انجام دهد تا موهای شما دچار زردی، نارنجی و قرمزی نشود. چراکه بسیاری از خانم ها به دلیل رنگ کردن موهای خود در خانه، از این موضوع غافل شده و رنگدانه های موهای خود را به دلیل نداشتن دانش کافی از بین می برند. از این رو حتما تمامی مراحل هایلایت مو را نزد یک فرد متخصص انجام دهید تا از سلامت موهای خود اطمینان حاصل نمایید.

  • رنگساژ مو با رنگ مو
  • رنگساژ مو با واریاسیون
  • زدن رنگساژ به موها
  • رنگ گرفتن موها
  • شستن رنگ از روی مو

در نظر داشته باشید که استفاده از واریاسیون ها به موهای شما کمک کرده تا دچار زردی، قرمزی و نارنجی بودن نشود. شما می توانید در مرحله رنگساژ با توجه به پایه موهای خود از رنگ هایی چون زیتونی، دودی، مسی، شرابی، صورتی، صدفی، فندقی، کاراملی و طلایی استفاده کنید. رنگ هایی چون یخی، صورتی و دودی نیاز به پایه دکلره بالا دارد.

اموزش رنگساژ موی مش شده

قیمت ریشه گیری مو

در همه حال قیمت حرف اول را می زند، چراکه شما با توجه به بودجه خود انتخاب می کنید که چه کاری یبرای موهای خود انجام دهید اگر بودجه کافی داشته باشدی قطعا لایت موهای خود را تمدید خواهید کرد و اگر بودجه کافی نداشته باشید قطعا باید به یک رنگ ریشه ساده اکتفا کنید. از این رو ما در این بخش شما را با قیمت های به روز ریشه گیری مو و ترمیم لایت مو آشنا شوید. در اسفند ماه 1401 با توجه به قد موهای شما، که اگر تا روی شانه هایتان باشد شما برای رنگ مو باید هزینه ای معادل 200 هزار تومان پرداخت نمایید و هرچه قد موهای شما بیشتر شود، طبیعی است که شما باید هزینه بیشتری برای اینکار کنار بگذارید. هزینه یک فویل برای موهایی تقریبا تا سرشانه می تواند مبلغی بین 50 تا 60 هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که ممکن است که در محله های متوسط تهران شما این مبلغ را پرداخت کنید. از این رو هرچه محله شما در شهر تهران بالا برود طبیعی است که این قیمت ها بالاتر خواهد رفت. دیگر اینکه قیمت دلار تاثیر مستقیمی روی این موضوع گذاشته و می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

حسن ختام

هایلایت مو در کنار زیبایی که به موهای شما می دهد می تواند دردسرهای خود را داشته باشد، همانطور که می دایند پس از یک ماه که  از لایت موهای شما می گذرد کم کم موهای شما شروع به رشد مجدد کرده و رنگ طبیعی موهای شما ظاهر می شود. این موضوع بسیار آزاردهنده بوده و بسیاری از خانم ها برای برطرف کردن این مشکل از ترمیم لایت مو استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از ترمیم لایت مو، موهای خود را ریشه گیری کرده و پس از زدن رنگ موی پایه، اقدام به دکلره کردن مجدد لایت های خود کنید. این روش کمی پردردسر است و پیشنهاد ما این است که حتما این کار نزد یک فرد متخصص انجام دهید چراکه این افراد می دانند که موهای شما در چه حالت دچار سوختگی می شود و از همه مهتر کی به پایه دلخواه می رسد. از طرفی برخی از موهای نیاز به برخی از خنثی کننده ها دارد که درک این موضوع تنها توسط یک فرد متخصص انجام می پذیرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *