میکرودرم صورت

همه خانم ها به دنبال این هستند که روند پیری خود را به تعویق بیاندازند. ولی آیا می توان با روش های موقت و خانگی این کار را انجام داد؟ روش های خانگی تا حد زیادی می تواند کمک کننده باشد ولی این روش نمی تواند به صورت عملی این روند را کند کند. شما برای جوانسازی پوست خود باید از روش های کلینیکی استفاده کنید، چراکه این روش ها هم تحت نظر پزشک متخصص بوده و هم درصد خطا و عوارض آن ناچیز است. میکرودرم صورت در اصل این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی و به صورت غیر تهاجمی می تواند سلول های مرده روی سطح پوست شما را از بین برده و راه را برای رشد مجدد سلول های جدید باز کند. در نظر داشته باشید که میکرودرم یک روش کلینیکی بوده که با استفاده از آن می‌توان به راحتی به رفع اسکار، تیرگی و لک روی انواع پوست ها کمک کرد.

میکرودرم صورت

میکرودرم خانگی چیست؟

بسیاری از خانم ها با استفاده از روش های خانگی سعی دارند تا پوست خود را لایه برداری کرده و برای جذب مواد معدنی آماده کنند. در واقع میکرودرم خانگی یک وسیله کاربردی بوده که با وسیله آن می توان به راحتی هر هفته در خانه بدون نیاز به پزشک با استفاده از تراشه های الماسه پوست را لایه برداری کرد. داشتن ساکشن در این دستگاه سبب شده تا تمام آلودگی از سطح پوست زدوده شود. در واقع میکرودرم یک روش تهاجمی بوده که با تحریک و پاکسازی اپیدرم به کلاژن سازی در درم پوست کمک می کند. استفاده از این دستگاه سبب می شود که لایه های شاخی روی پوست از میان رفته و از همه مهمتر باعث کوچک وابسته شدن منافذ پوست می شود. میکرودرم خانگی دو نوع دارد که شما می توانید از دو نوع الماسی و کریستالی آن استفاده نمایید. شما برای جذب بیشتر محصولات مراقبتی نیاز دارید که پوست خود را لایه برداری نمایید.

تفاوت میکرودرم و میکرونیدلینگ

این روزها بازار استفاده از روش های جوانسازی پوست داغ داغ شده است. بسیاری از خانم ها با استفاده از روش های جوانسازی پوست سعی دارند تا روند پیری در خود را کنترل کرده و آن را به تعویق بیاندازند. شما می توانید با استفاده از این دو روش تا حد زیادی کلاژن پوست خود را تحریک کرده و به رشد مجدد کلاژن های جدید و ساخت سلول های جدید پوست کمک کنید. حال میکرودرم روشی است که با آن می توان در لایه اپیدرم تمامی سلول های مرده و آلودگی ها را از سطح پوست پاک کرد. اما میکرو نیدلینگ در واقع همان مزوتراپی پوست بوده که به وسیله آن می توان به راحتی مواد معدنی، آنزیم ها و انواع ویتامین ها را به سطح درم پوست هدایت کرد. میکرودرم یک روش موثری در پاکسازی و لایه برداری پوست به شمار می رود که با استفاده از آن می توان لک، تیرگی، چروک روی پوست و منافذ باز پوست صورت را از بین برد، اما میکرونیدلینگ یک روشی بوده که با استفاده از آن می توان به جوانسازی پوست کمک کرد و در واقع یک روش درمانی به شمار می رود. استفاده از این دو روش در کنار هم می تواند به عنوان روش های مکمل به شمار برود. در روش میکرونیدلینگ در واقع با استفاده از یک درمارولر بر روی پوست شما زخم های کوچکی ایجاد می شود که همین زخم ها می تواند سبب تحریک کلاژن سازی در پوست شما بشود.

هزینه میکرودرم صورت

شما اگر مشتاق هستید تا از میکرودرم صورت برای لایه برداری صورت خود استفاده ذکنید، بهار است به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید با مراجعه به یک پزشک متخصص از او بخواهید تا لایه برداری پوست شما را انجام دهد. همانطور که می دانید با توجه به نوع پوست شما میکرودرم برای شما ممکن است چند جلسه به طول انجامد، از این رو بهتر است پیش از شروع لایه برداری در خصوص تعداد جلسات و قیمت آن با پزشک خود صحبت کنید. با توجه به نوع میکرودرمی که برای پوست شما استفاده می شود و تعداد جلساتی که برای اینکار در نظر گرفته شده باید بدانید که این هزینه می تواند تغییر کند. از این رو از شما می خواهیم در خصوص قیمت میکرودرم پوست صورت بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید. در نظر داشته باشید که میزان تخصص و مهارت پزشک شما تاثیر زیادی بر روی هزینه هر جلسه شما خواهد گذاشت.

هزینه میکرودرم صورت

ماندگاری میکرودرم صورت

برای بسیاری از افرادی که به دنبال استفاده از میکرودرم هستند قطعا ماندگاری و تاثیر گذاری آن بر روی پوست مهم خواهد بود. شما باید بدانید که استفاده از این روش لایه برداری سه الی شش ماه ماندگاری دارد. بنابراین شما می‌توانید از این روش برای یک لایه برداری موقت استفاده نکنید. فقط به این نکته توجه کنید که مراقبت از پوست پس از میکرودرم بسیار مهم بوده و هرچه شما نسبت به استفاده از روتین پوستی خود حساس باشید قطعا ماندگاری لایه برداری شما افزایش خواهد یافت. در نظر داشته باشید که میکرودرم نیاز به ترمیم داشته و شما بین سه الی شش ماه باید برای جلسات ترمیمی آن اقدام نمایید.

میکرودرم برای چی خوبه؟

بسیاری از افراد نمی دانند که میکرودرم برای چیست و چه فوایدی برای پوست شما دارد؟ در پاسخ به این افراد باید گفت که میکرودرم در واقع یک روش لایه برداری بوده که تمیز شدن پوست شما در لایه اپیدرم کمک خواهد کرد. استفاده از این روش لایه برداری می تواند سبب شود که شما به راحتی به پوست خود کمک کنید که شروع به کلاژن سازی کند. چراکه تا سرپل‌ذهاب مرده از روی سطح پوست شما خارج نشود پوست برای تولید سلول های جدید آماده نخواهد شد. این روش به پوست شما کمک می کند تا بتواند خاصیت الاستیسیته خود را افزایش دهد. از طرفی این روش به عنوان یکی از روش های سرعت پایین در جوانسازی پوست به شمار می رود. فراموش نکنید که شما می‌توانید با استفاده از میکرودرم برخی از تیرگی های روی صورت، جای زخم و اسکار را بهبود ببخشید.

مراحل میکرودرم صورت

برای اینکه بدانید میکرودرم چیست بهتر است با مراحل آن آشنا شوید.

  • در مرحله اول صورت خود را با شوینده های مناسب پاک کرده و سپس از یک تونر برای پاک کردن صورت خود کمک بگیرید.
  • در مرحله بعد دستگاه میکرودرم خانگی را آماده کنید.
  • درمان میکرودرم ابریژن را آغاز کنید.
  • صورت خود را به آرامی بشویید.
  • به وسیله یک مرطوب کننده پوست خود را چرب کنید.

مراحل میکرودرم صورت

میکرودرم ابریژن برای لک صورت

اگر می خواهید از میکرودرم ابریژن استفاده کنید باید بدانید که این روش در درمان لک و تیرگی های پوست شما موثری است. برای اینکار پزشک متخصص با استفاده از دستگاه میکرودرم شروع به لایه برداری پوست شما می کند. این روش سبب شده تا تمامی سلول های مرده از روی سطح پوست خارج شده و لایه درم پوست شما شروع به تولید سلول های جدید کند. از این رو شما می‌توانید برای از بین بردن انواع لک ها از این روش استفاده کنید.

آموزش کار با دستگاه میکرودرم خانگی

اگر می خواهید این دستگاه را برای مصرف خانگی خود خریداری کنید، بهتر است به این نکته توجه کنید که کار با این دستگاه آسان است و شما می توانید با استفاده از سری های مختلف آن پوست خود را پاکسازی کنید. برای اینکار شما باید بدانید که دستگاه میکرودرم خانگی دارای چندین سری است که شما می توانید با فیکس کردن هریک از این سری ها به راحتی پوست خود را لایه برداری نمایید. سری های بزرگ برای لایه برداری کلی پوست بوده و سری های کوچک تر برای پاکسازی نقاط حساس تر است. شما می توانید به راحتی با کشیدن این دستگاه بر روی پوست خود تمام کثیفی های روی سطح پوست را خارج کنید. در نظر داشته باشید که پوست اطراف لب و بینی حساس بوده و باید از سری کوچک تر استفاده شود. به یاد داشته باشید که اگر بر روی پوست شما جوش، زخم و جوش های چرمی وجود دارد نباید دستگاه روی آن ها کشیده شود. برای درمان جوش های سربسته می توانید از خاصیت لیزر دستگاه استفاده نمایید.

قبل از میکرودرم خانگی چه باید کرد؟

شما باید قبل از میکرودرم، پوست را آماده کنید. برای اینکار می توانید به راحتی با استفاده از شوینده مخصوص پوست خود، صورت را شسته و سپس با کمک یک تونر به راحتی سطح پوست را پاک کنید. بخور دادن پوست به آن کمک می کند تا تمامی منافذ پوست باز شده و شما به راحتی بتوانید پاکسازی پوست را انجام دهید. بهتر است قبل از انجام میکرودرم سری های آن را با یک دستمال کاغذی آغشته به آب تمیز کنید. در نظر داشته باشید که شما از دستگاه باید در جهت درست استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پوست شما زمانی که تمیز است قابلیت این را دارد که به راحتی تمیز شود. پس از استفاده از میکرودرم بهتر است از یک ماسک آبرسان برای رطوبت رسانی به پوست صورت خود استفاده نمایید. می توانید از ماسک های خانگی برای رطوبت رسانی به پوست خود استفاده نمایید.

میکرودرم خانگی کیوت اسکین

یکی از بهترین برندهای تولید کننده میکرودرم خانگی، برند کیوت اسکین بوده که این روزها بسیاری از خانم ها این برند را برای پاکسازی پوست خود انتخاب می کنند. از ویژگی های مهم این محصول می توان به  داشتن پنج عدد سری برای لایه برداری نقاط مختلف صورت اشاره کرد. سری های که سر بازتری دارند برای استفاده روی کل صورت به کار می روند و سری های که سر کوچکتری دارند برای لایه برداری نقاط حساس تر مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های آن می توان به سه درجه مکش قوی آن اشاره کرد، چراکه موتور این محصول قوی بوده و شما با مکش شماره یک آن نیز می توانید پوست خود را لایه برداری کنید. داشتن نور لیزر برای درمان جوش ها نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی این محصول به شمار می رود. از دیگر ویژگی مهم این محصول می توان به سری اسکراب مانند آن اشاره کرد. این سری مانند دانه های اسکراب زبر بوده و شما می توانید برای اسکراب از آن استفاده کنید.

میکرودرم خانگی کیوت اسکین

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی

بسیاری از ما هنوز نمی دانیم که کدام برند در بین میکرودرم های خانگی بهترین است‌. از نظر افرادی که از این محصول استفاده کرده اند این برندها بهترین است، چراکه هم مکش قوی ای داشته و هم پوست آن ها را به بهترین حالت ممکن پاکسازی کرده است.

  • میکرودرم خانگی کیوت اسکین
  • میکرودرم خانگی دکتر درم
  • میکرودرم خانگی ترانس دار
  • میکرودرم خانگی نیکل

به یاد داشته باشید که در حال حاضر این برند ها از نظر مشتریان بهترین بوده است. از این رو شما می‌توانید با تهیه این محصولات از یک لایه برداری شیمیایی با کیفیت بهره مند شوید.

ماسک خانگی بعد از میکرودرم

پس از استفاده از میکرودرم استفاده از یک ماسک صورت الزامی است. بسیاری از پزشکان استفاده از ماسک های آبرسان را در اولویت قرار می دهند. شما می توانید با موادی که خاصیت آبرسانی دارند برای پوست خود ماسک بسازید. در نظر داشته باشید که مقدار این مواد بسیار مهم بوده و شما باید در هنگام ساخت آن به مقادیر آن توجه کنید. زینک اکساید بعد از میکرودرم به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که در برخی از افراد به دلیل مکش قوی که این دستگاه دارد سوزش و التهاب پوست ایجاد می شود بنابراین بسیاری از پزشک ها بر این باورند که می توان برای تسکین این عوارض از پماد زینک اکساید کمک گرفت.

حسن ختام

دستگاه میکرودرم به دلیل داشتن مکس قوی سبب شده تا تمامی آلودگی های سطح اپیدرم بیرون آمده و شما بتوانید پوست خود را لایه برداری کنید. در واقع تا این آلودگی ها و سلول های مرده از سطح پوست شما بیرون نیاید، کلاژن پوست دستور به ساخت سلول های جدید نمی دهد. از این رو شما برای پاکسازی و جذب بهتر پوست خود نیازمند هستید تا از میکرودرم استفاده کنید. شما می توانید برای اینکار نزد پزشک بروید و یا با تهیه یک دستگاه میکرودرم خانگی در منزل لایه برداری پوست را انجام دهید. استفاده از این دستگاه کاملا آسان است دو شما می توانید تنها با جای‌گذاری سری های مختلف بر روی دستگاه، لایه برداری پوست را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *