بهترین مارک ریمل پرپشت کننده را از ما بخواهید

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده یکی از سوالاتی است که این روزها بیشترین جستجو را دارد. یافتن بهترین مارک یک امر کاملا شخصی است. به هر حال،متغیرهای زیادی در این امر دخیل هستند: فرم چشم ها، کیفیت مژه ها، ظاهری که می خواهید بدست آورید، فرمول ریمل و نوع ترکیبی که ترجیح می‌دهید برای زیبایی چشمان خود استفاده کنید.بسیاری از افراد هستند که همیشه از یک نوع ریمل استفاده می‌کنند که سایر ریمل‌ها برای آن‌ها مناسب نیستند.اما در این مقاله به چند برند آرایشی در مورد ریمل اشاره می‌کنیم که می تواند برای شما مفید و مناسب باشد که در واقع در طول چندین سال امتحان خود را به خوبی پس  داده‌اند.  در بین این ریمل‌ها از برند لوکس تا برند‌های ارزان قیمت موجود است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید دقیقا مژه‌های شما چه نوع ریملی را می‌خواهند.

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده را از ما بخواهید

 بهترین مارک ریمل میبلین نیویورک 

این ریمل قدمت طولانی دارد و چیزی حدود 45 سال است که در بین بهترین برند‌های آرایشی و نزد آرایشگران حرفه ای موجود است و کارایی بالایی دارد.این ریمل مژه‌ها را پرپشت و به اندازه کافی مشکی پررنگ می‌کند.در ضمن مقرون به صرفه نیز می‌باشد.

  ریمل قابل شستشو لورال پاریس

گرچه نسبت به سایر ریمل‌ها کمی گرانتر است اما مزیت‌های زیادی دارد و بهتر است آن را از داروخانه‌ها خریداری کنید، زیرا مارک‌های جعلی از این برند در بازار بسیار زیاد است.همچنین ریمل لورال یکی از برترین وسایل آرایشی از برند معروف لورال است و مزیت‌های مثل حجم‌دهنده مژه، پرپشت‌کننده مژه می‌باشد و در ضمن دچار ریزش زیر چشم نمی شود و یا روی مژه‌ها گلوله نمی‌شود که گاهی برخی از ریمل‌ها این حالت را بر روی مژه‌ها ایجاد می‌کنند و زیبایی آرایش را به هم می‌زنند. بدنه این ریمل یک لوله فلزی صورتی خوش‌فرم است که معمولا جز ریمل‌های رده بالا قرار می‌گیرد.

ریمل قابل شستشو لورال پاریس

بهترین مارک ریمل Real

این ریمل فاکتور‌های بسیار خوبی دارد.در واقع یکی از بهترین مارک‌های ریمل و مژه است به این دلیل که مژه‌ها را بلند می‌کند، پرپشت و ضخیم می‌کند،برس این ریمل دارای موهای ظریف اما متراکم است و به خوبی ریزترین مژه‌ها را هم پرپشت می‌کنند.

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده ریمل Revlon

این ریمل بسیار مقرون به صرفه است، چه برای کسانی که مژه‌های بلند و خوبی دارند و چه برای کسانی که مژه‌های کم تراکم و کوتاهی دارند.خواص دیگر این ریمل این است که به اندازه پرپشت می‌کند، مژه‌ها را جمع نمی‌کند، روی مژه‌ها گلوله نمی‌شود و زیر چشم پخش نمی‌شود. علاوه بر این قابل حمل است و به بیرون نشت پیدا نمی‌کند. قابل استفاده برای بانوان ورزشکار و کسانی که مدام در حال مسافرت هستند.

ریمل ضد آب لانکوم Lancome

معمولا برای شناسایی بهترین مارک ریمل به سراغ حجم دهنده‌ها و فرکننده‌ها با کیفیت عالی می‌رویم، ریمل لانکوم هم جز همین دسته از ریمل‌ها می‌باشد که چند کار مهم را با هم انجام می‌دهد. پرپشت می‌کند، فر می‌کند، بدون از دست دادن کیفیت خود به صورت طولانی مدت روی مژه‌ها باقی می‌ماند.حتی با یک لایه ریمل بدون آنکه آن را تکرار کنید به خوبی حجم مژه‌ها را دو برابر می‌کند.

ریمل ضد آب لانکوم Lancome

ریمل کلینیک Clinique

   بهترین ریمل که علاوه بر  همه فاکتور‌هایی که یک ریمل باید داشته باشد،می‌توان بر روی فر‌کردن زیبای مژه‌ها حساب کرد. این نوع ریمل به دلیل کیفیت بالا برای افراد مبتدی هم بسیار کارآمد است و بدون هیچگونه بی‌نظمی آرایشی مژه ها را پر و بلند و همچنین فر می‌کند.در ضمن ماندگاری بالایی دارد و تقریبا  24  ساعت می‌تواند بر روی مژه ها بماند بدون اینکه به زیر چشم‌ها بریزد و یا بر روی مژه‌ها سنگینی کند.در واقع بهترین مارک ریمل که می‌توانید با یک تیر چند نشانه بگیرید.

ریمل کلینیک Clinique

ریمل Fenty beauty فر کننده و حجم دهنده مژه

ریحانا خواننده معروف معمولا از این برند برای زیبایی مژه‌های خود استفاده می‌کند. این مارک از ریمل کافی است به اندازه یک‌بار و تنها یک لایه نازک بر روی مژه‌ها قرار بگیرد، به راحتی آن‌ها را حجم می‌دهد و همچنین حالت فر به مژه‌ها خواهد داد.برس این نوع ریمل یک حالت چرب منحصر به فرد دارد که تمامی ماده موجود را بر روی مژه‌ها پیاده می‌کند و ذره‌ای از آن پخش نمی‌شود و یا بر روی مژه‌ها گلوله نمی‌شود. شما می توانید برای داشتنی یک آرایش حرفه ای از این مدل ریمل استفاده کنید. 

ریمل Lash Blowout

اگر مدت هاست که به دنبال بهترین مارک ریمل هستید، بد نیست که این برند را حتما امتحان کنید. برس این نوع ریمل مزیت‌های زیادی دارد. اول اینکه یک برس گرد با مو‌های ظریف متراکم دارد که به راحتی در حالت دادن مژه‌ها می تواند نقش اساسی داشته باشد. و البته در مورد ترکیبات اصلی خود ریمل باید گفت که دارنده ویتامین‌های E،روغن جوجوبا و بیوتین است که کم کم در تقویت مژه‌ها نیز نقش اساسی خواهد داشت. بسیاری از  سالن‌های زنجیره‌ای آرایش و آرایشگران معتبر و حرفه‌ای در بین لوازم آرایشی خود از برند  Lash Blowout استفاده می‌کنند.

ریمل Lash Blowout

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده ریمل Ilia Beauty

مرغوب‌ترین نوع ریمل که محدودیتی برای استفاده ندارد و هر کسی با هر نوع مژه‌ای و هر نوع حساسیتی می‌تواند از آن استفاده کند. برخی از رقصنده‌های معروف به دلیل ترکیبات کاملا طبیعی این نوع ریمل خواستار همیشگی آن هستند. به این دلیل که هم زیبایی شگفت انگیزی را به مژه ها و چشمان فرد می‌دهد و هم اینکه در برابر تغییرات دمایی اتاق و جو محیط سازگار است. بنابراین حرارت بالا باعث ریزش ریمل به زیر چشم‌ها نمی‌شود و یا حالت گلوله شکل بر روی مژه‌ها نمی‌ماند. ترکیبات اصلی این ریمل کره و عسل است که لیفت واقعی به مژه‌ها می‌دهد و با توجه به انعطاف کافی که به مژه ها هدیه می‌دهد؛ حجم‌دهنده خوبی نیز می‌باشد.

بهترین مارک ریمل Icing

این ریمل مخصوص ریملهای کم پشت و کوتاه است. یعنی اگر دوست دارید یک آرایش زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشید پیشنهاد می‌شود این نوع برند را حتما امتحان کنید.در مورد برس این ریمل بهتر است بدانید که دارای الیاف کشش‌دهنده مژه است که همین موضوع باعث عدم ایجاد گره و گلوله بر روی مژه‌ها می‌شود.همچنین ضدآب است و برای کسانی که دارای مژه‌های کوتاه و کم‌تراکم هستند، مناسب است. در ضمن با توجه به نوع الیاف برس این ریمل به راحتی می‌توانید، مژه‌های زیرین و نازک را هم پر و فر کنید.

  نتیجه

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد در مورد انتخاب بهترین مارک ریمل المان‌های زیادی وجود دارد که باید نسبت به آن ها دقت کافی داشته باشید. مثل

  • شکل چشم
  • حساسیت چشم
  • نوع انتظار شما
  • ماندگاری ریمل
  • حجم‌دهنده ریمل
  • فر‌کننده مژه

جر عواملی هستند که باید نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید تا بتوانید برند مورد نظر خود را بیابید. برای این کار بهتر است، یک آرایشگر زبردست و ماهر نوع ساختار چشم و مژه های شما را مشخص کند و از او بخواهید که ریمل مصرفی را برای شما مشخص کند.

و نکته آخر که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید ریمل‌ها را به دلیل اینکه با چشم در ارتباط هستند از داروخانه‌ها تهیه کنید، زیرا موارد جعلی بسیاری از مارک‌های معروف در بازار زیاد است.

رتبه این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *