9 سالن زیبایی برتر گیشا

برای هر خانمی رفتن به یک آرایشگاه و یا سالن زیبایی بسیار مهم تلقی می شود، چرا که بسیاری از خدمات آرایشی و بهداشتی در این آرایشگاه ها به آن ها ارائه می گردد. اگر شما هم ساکن گیشا باشید برایتان مهم است که به یکی از 9 سالن زیبایی برتر گیشا بروید، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین سالن های زیبایی در گیشا آشنا کنیم تا شما نیز همان سالنی را انتخاب کنید که لایق شما است. استفاده از خدماتی چون کاشت ناخن، رنگ مو، هایلایت مو، پاکسازی پوست و سایر خدمات مربوط به حوزه زیبایی و بهداشتی در این منطقه سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال بهترین ها در محله گیشا باشند.

9 سالن زیبایی برتر گیشا

اجاره اتاق در سالن زیبایی در گیشا

شما می توانید به راحتی در صورت فراهم نبودن شرایط برای داشتن یک سالن زیبایی به راحتی یک اتاق در یکی از معروفترین سالن های زیبایی گیشا اجاره نمایید. برای اینکار بهتر است این موارد را پیش از عقد قرارداد در نظر داشته باشید تا برای شما مشکلی ایجاد نشود. 

دسترسی راحت برای مشتریان مهم است

فراموش نکنید که برای تمامی افراد چه پیاده و چه سواره دسترسی بسیار مهم تلقی می شود. برای افرادی که سواره هستند قطعا داشتن جای پارک حائز اهمیت است. افراد پیاده نیز می توانند با وسایل نقلیه عمومی به مقصد خود برسند، نزدیک بودن به مترو، بی آرتی و سایر وسایل نقلیه سبب شده تا بسیاری از افراد نزدیکی به سالن زیبایی برایشان مهم تلقی شود. 

داشتن مشتری کافی

وجود مشتری کافی سبب شده تا بسیاری از افراد به سراغ هر سالنی برای اجاره نروند، داشتن مشتری کافی در یک مجموعه می تواند نشان دهنده اعتبار یک مجموعه خوب باشد. بنابراین سعی کنید تا وقت خود را در یک مجموعه کم مشتری تلف نکنید.

داشتن مدیریت عالی

اداره یک مجموعه را هر فردی نمی تواند به عهده بگیرد. از این رو اگر حس کردید که در یک مجموعه یک مدیر کاردان وجود ندارد بهتر است به سراغ یک سالن زیبایی دیگری بروید.

سالن زیبایی چهره نما گیشا

اگر در این منطقه ساکن باشید قطعا با این سالن زیبایی آشنایی دارید، سالن زیبایی چهره نما یکی از معروف ترین سالن های زیبایی در گیشا به شمار می رود، از این رو کاملا طبیعی است که بسیاری از خانم های این محدوده این سالن زیبایی را برای انجام شدن کارهای آرایشی بهداشتی خود انتخاب کنند. شما می توانید در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات مربوط به مو، رنگ مو، ناخن، ابرو و خدمات مربوط به پاکسازی پوست را از این آرایشگاه دریافت نمایید.

سالن زیبایی چهره نما گیشا

آدرس سالن زیبایی چهره نما گیشا

شما می توانید برای مراجعه به سالن زیبایی برتر گیشا به آدرس گیشا نبش خیابان 39 مراجعه نمایید. 

شماره تماس سالن زیبایی چهره نما گیشا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

سالن ماهلین گیشا

یکی دیگر از معروف ترین سالن های زیبایی در محدوده گیشا سالن زیبایی ماهلین است. شما می توانید در این سالن زیبایی خدماتی چون فیشیال پوست صورت، خدمات مربوط به ناخن، خدمات رنگ مو و سایر خدمات مهم را دریافت نمایید.

آدرس سالن ماهلین گیشا

شما می توانید برای مراجعه و استفاده از خدمات سالن زیبایی برتر گیشا به نشانی خیابان گیشا، کوچه ملکی مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن ماهلین گیشا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

اینستاگرام و نمونه کارهای سالن ماهلین گیشا

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به اینستاگرام این سالن زیبایی به آدرس @m.mahhliin مراجعه نمایید.

اینستاگرام و نمونه کارهای سالن ماهلین گیشا

سالن نسیم رویال گیشا

یکی دیگر از معروف های گیشا سالن نسیم رویال گیشا است. این روزها این سالن به عنوان یکی از موفق ترین سالن های زیبایی در این محدوده معرفی می شود. شما می توانید خدمات متنوعی از جمله فیشیال پوست صورت، رنگ مو، خدمات ناخن، پاکسازی پوست و بسیاری از خدمات متنوع با بالاترین کیفیت را از این سالن زیبایی دریافت نمایید.

آدرس سالن نسیم رویال

شما می توانید برای مراجعه به سالن زیبایی برتر گیشا به نشانی گیشا بین خیابان 17 و 19 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن نسیم رویال

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

اینستاگرام سالن نسیم رویال

این سالن زیبایی در بین تمامی سالن های زیبایی توانسته در لاین ناخن به یکی از شناخته شده ترین سالن های تخصصی در محله گیشا تبدیل شود. بنابراین کاملا طبیعی است که این سالن زیبایی دو صفحه اینستاگرام داشته باشد. اگر می خواهید از پیج عمومی این سالن دیدن نمایید می توانید به پیج @ nasimroyal_beauty مراجعه نمایید. حال اگر قصد دارید به پیج ناخن این سالن بروید می توانید به صفحه @ nasimroyal_nailbar مراجعه کرده و از نمونه کارهای این مجموعه دیدن نمایید.

نمونه کارهای سالن نسیم رویال

ما در این بخش شما را با نمونه کارهای این سالن زیبایی بیشتر آشنا می کنیم تا بدانید که در انتخاب این سالن زیبایی به هیچ عنوان نباید تردید کنید.

نمونه کارهای سالن نسیم رویال

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در گیشا

بسیاری از ما با دیدن مدل موهای جدید در اینستاگرام سعی می کنیم تا موهای خود را شبیه به مدل های داخل این برنامه بکنیم ولی آیا این کار راحت است و می توان به راحتی اینکار را انجام داد؟ در پاسخ باید گفت بلی شما تنها می توانید با انتخاب یک آرایشگاه خوب موهای خود را به همان مدلی که دوست دارید دربیاورید. بنابراین توصیه ما به شما این است که در صورت ساکن بودن در محله گیشا به سراغ آرایشگاه هایی بروید که ما در این مجموعه به شما معرفی می کنیم.

سالن زیبایی خانه سفید

همانطور که می دانید یکی از بهترین های منطقه گیشا سالن زیبایی خانه سفید است که این روزها توانسته بسیاری از خانم ها را به سمت خود بکشاند. شما می توانید در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات نوین و منحصر به فرد لاین رنگ مو، کاشت ناخن، پاکسازی پوست و بسیاری از خدمات مربوط به زیبایی را دریافت نمایید.

آدرس سالن زیبایی خانه سفید

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به نشانی گیشا، خیابان 31 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی خانه سفید

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

نمونه کارهای سالن زیبایی خانه سفید

ما در این بخش شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه در لاین رنگ مو بیشتر آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی خانه سفید

آرایشگاه شید

یکی از معروف ترین آرایشگاه های منطقه گیشا سالن زیبایی شید بوده که این روزها بسیاری از خانم های این منطقه این سالن را برای کارهای خود انتخاب کرده و در همه حال از آن راضی هستند. شما نیز می توانید برای کارهای مخصوص به زیبایی این سالن را انتخاب نمایید.

آدرس سالن زیبایی شید

شما می توانید برای مراجعه به این آرایشگاه به نشانی گیشا، خیابان بلوچستان مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه شید

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

آرایشگاه دل آرا

یکی دیگر از بهترین های گیشا آرایشگاه دل آرا بوده که این روزها بسیاری از خانم های این منطقه این سالن زیبایی را برای کارهای زیبایی و بهداشتی خود انتخاب می کنند. در این میان شما می توانید به راحتی با مراجعه به این سالن زیبایی از تمامی خدمات آن با بالاترین کیفیت استفاده نمایید.

آدرس آرایشگاه دل آرا

شما می توانید به راحتی برای مراجعه به این سالن زیبایی به نشانی خیابان گیشا بین اول و دوم مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن دل آرا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

سالن آرایش خاتون 

یکی دیگر از معروف های گیشا سالن آرایش خاتون بوده که این روزها بسیاری از خانم های منطقه این سالن را برای انجام دادن کارهای خود انتخاب می کنند. شما نیز می توانید در صورت تمایل با بررسی نمونه کارهای این سالن زیبایی از کادر حرفه ای این مجموعه برای کاشت ناخن، رنگ مو، خدمات ابرو، فیشیال پوست صورت، پاکسازی پوست و بسیاری از خدمات استفاده نمایید.

سالن آرایش خاتون 

آدرس سالن خاتون

اگر می خواهید به این سالن زیبایی بروید بهتر است به این نشانی خیابان گیشا، خیابان دوم مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی خاتون

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

آرایشگاه سلین گیشا

بسیاری از ما می دانیم که آرایشگاه های زیادی در منطقه گیشا وجود دارد که روزانه بسیاری از خانم های خوش سلیقه آن جا را برای انجام دادن کارهای خود انتخاب می کنند. در این میان آرایشگاه سلین یکی از شناخته شده ترین سالن زیبایی در محدوده گیشا بوده که بسیاری از خانم های جوان و تازه عروس ها این سالن زیبایی را برای میکاپ صورت و شینیون موهای خود انتخاب می کنند. حال ما قصد داریم تا شما را با این آرایشگاه بیشتر آشنا کنیم.

آدرس آرایشگاه سلین گیشا

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به نشانی خیابان گیشا بین خیابان 14 و 16 مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه سلین گیشا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

آرایشگاه سارا گیشا

یکی از معروفترین آرایشگاه های محدوده گیشا آرایشگاه سارا بوده که این روزها توانسته به یکی از بهترین های این منطقه تبدیل شود. شما می توانید بسیاری از خدمات نوین ناخن، رنگ مو، بافت مو و بسیاری از خدمات حوزه زیبایی و بهداشتی را از این آرایشگاه دریافت نمایید.

آدرس آرایشگاه سارا گیشا

شما می توانید برای رفتن به این سالن زیبایی به آدرس خیابان گیشا، بین شهرآرا و پاتریس لومومبا مراجعه نمایید.

شماره تماس آرایشگاه سارا گیشا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

نیل بار گیشا

اگر اهل کاشت ناخن باشید قطعا به یک نیل بار نیاز پیدا می کنید. ناخن کاری این روزها به عنوان یکی از مهم ترین مشاغل در بین افراد به خصوص خانم ها معرفی می گردد. حال داشتن یک نیل بار برای یک ناخن کار می تواند بهترین گزینه برای گسترش شغلش به شمار برود. از این رو ما قصد داریم تا شما را در این بخش با معروفترین نیل بارهای گیشا آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید مشتری ثابت این مجموعه ها شده و از هنر دستان این افراد نهایت استفاده را بکنید.

نیل بار پرنسس

یکی از معروفترین نیل بارهای تهران در محدوده گیشا نیل بار پرنسس بوده که این روزها بسیاری از افراد برای کاشت ناخن، ریمو ناخن، فرنچ ناخن، ژل پولیش روی ناخن طبیعی و سایر خدمات ناخن این مرکز را انتخاب می کنند. 

نیل بار پرنسس

آدرس نیل بار پرنسس

شما می توانید برای مراجعه به این نیل بار به نشانی خیابان گیشا، خیابان 12 مراجعه نمایید.

شماره تماس نیل بار پرنسس

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

سالن زیبایی گیشا

شاید این سالن زیبایی نیل بار نباشد ولی توانسته است در بین رقبای خود در لاین ناخن گوی سبقت را برباید. سالن زیبایی گیشا به دلیل داشتن کادر حرفه ای ناخن توانسته به عنوان یکی از بهترین سالن های ناخن معرفی شود. 

آدرس سالن زیبایی گیشا

اگر تا به امروز به این سالن نرفته اید می توانید به نشانی گیشا نبش کوچه 13 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی گیشا

جهت مشاوره و تعیین وقت از این سالن زیبایی، را لمس کنید.

در آخر

تیم اول نظر در این مقاله تلاش کرد تا شما را با بهترین سالن های زیبایی در گیشا آشنا کند، تا شما در هنگام انتخاب دچار مشکل نشوید. به یاد داشته باشید که وجود یک کادر حرفه ای و از همه مهتر کار خوب می تواند تعریف کننده یک سالن زیبایی باشد. از این رو بهتر است که به سراغ سالن های زیبایی بروید که رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده باشد. شما می توانید برای یاری رساندن به ما بهترین های گیشا را در صورت عدم معرفی تیم ما، به خوانندگان اول نظر معرفی نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

2 پاسخ به “9 سالن زیبایی برتر گیشا”

  1. ناشناس گفت:

    نسیم رویال فقط اسم در کرده، پرسنلش بی ادبن واقعا

  2. شیما گفت:

    سالن نسیم رویال خانمی که رنگ مو وکراتین انجام میدن افتضاح هستن اصلا مراجعه نکنیدموهای دختر منو با هزینه بالا کراتین کرد و همه موهاش سوخت با کمال بی انصافی میگفت موهاش اسیب دیده بود در حالی که دخترم اصلا تا حالا موهاشو رنگم نزده و اتفاقا خیلی هم موهاش سالم و عالی بود خدا ازش نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *