طراحی ناخن با پیگمنت رنگی 

این روزها آن دسته از افرادی که با ژلیش ناخن سعی دارند ناخن های خود را زیبا کنند، می توانند با فراگیری تکنیک های مختلف طراحی هر ماه طراحی های زیباتری را به ناخن های خود بدهند. یکی از وسایلی که با آن می توان یک دیزاین خوب بر روی لاک ژل داشت، استفاده از پیگمنت های رنگی بوده است. پس اگر شما هم می خواهید ناخن های رنگارنگی داشته باشید بهتر است تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما بمانید تا به راحتی در خانه خودتان ناخن های خود را زیباتر کنید.

طراحی ناخن با پیگمنت رنگی 

پودر پیگمنت ناخن چیست؟

پیگمنت ها در واقع پودرهای رنگی هستند که شما می توانید با استفاده از آن ها بر روی لاک ژل های خود، طراحی های زیبا و خاصی را بر روی ناخن های خود به وجود بیاورید. برای این کار کافی است تا با استفاده از یک لاک ژل سفید و انواع پیگمنت هایی که دوست دارید این طراحی را انجام دهید. مهم ترین نکته ای که در خصوص استفاده از این مواد بهتر است به آن توجه کنید، استفاده از پیگمنت ها بر روی ناخن تر پس از زدن تاپ شاین است. 

طرز استفاده از پیگمنت رنگی ناخن

اگر می خواهید از نحوه استفاده از پودر پیگمنت ناخن آگاه شوید، بهتر است آن را بر روی ژل پولیش ناخن طبیعی یا لمینت ناخن امتحان کنید. برای این کار بهتر است بدانید که ما از لاک ژل خوب برای اینکار استفاده می کنیم تا مبادا پیگمنت ها با هم تداخل داشته باشند. 

زیرسازی کار 

مانیکور مادر هر نوع کاشت و روش های طراحی است، پس مانیکور ناخن را در اولویت قرار دهید. برای این کار از یک پوشر برای عقب زدن کوتیکول های اضافی روی ناخن استفاده کنید و سپس با استفاده از محلول کوتیکول ریمور پوست های اطراف صدف ناخن را تحریک کرده و آن ها را با نیپر از بین ببرید. استفاده از سر سوهان شنی و استوانه ای برای انجام دادن مانیکور روسی نیز توصیه می شود.ایجاد خط و خش با سر سوهان استوانه ای نیز می تواند سبب شود تا بیس ژل به راحتی بر روی ناخن شما بنشیند.

ضد قارچ، پرایمر غیر اسیدی، بیس ژل و لاک ژل

پس از اینکه با سر سوهان کاغذی بر روی ناخن خط و خش ایجاد کردید و تمامی چربی های روی ناخن را با پد کلینزر از بین بردید، با استفاده از ضد قارچ تمامی منافذ باز ناخن را مسدود کنید تا دچار عفونت های قارچی نشود. استفاده از پرایمر غیر اسیدی در ژلیش ناخن به عنوان الزامات این روش کاشت به شمار می رود. سپس نوبت به استفاده از بیس ژل میرسد که بهتر است لایه نازکی از ان زده شود و سپس یک لایه از لاک ژل را بر روی ناخن زده و داخل دستگاه یو وی قرار دهید. اگر رنگ لاک مورد نظر شما هنوز کمرنگ بود می توانید یک بار دیگر لاک ژل مورد نظر خود را بر روی ناخن بزنید.

لاک ژل سفید برای استفاده از پیگمنت ها

تنها لاک ژلی که می تواند به زیبایی پیگمنت های رنگی را نشان دهد لاک ژل سفید است. برای این کار شما می توانید با استفاده از یک قلم داتینگ تعدادی نقطه های توپی بر روی ناخن بگذارید و سپس ناخن را زیر دستگاه یو وی بگذارید تا خشک شود سپس تاپ شاین را زده و قبل از آنکه تاپ شاین را خشک کنید، پیگمنت های مورد نظر خود را بر روی نقطه های توپی زده و اضافه آن را پاک کرده و سپس با استفاده از یک لایه نازک تاپ شاین روی کار را پوشانده و داخل دستگاه می گذاریم. پودر رنگی دیزاین ناخن این امکان را به شما می دهد که به راحتی ناخن های خود را در مدت زمان کوتاهی دیزاین و طراحی نمایید. پودر نئون ناخن نیز دقیقا مانند پیگمنت های رنگی بوده و شما می توانید برای درخشش ناخن های خود در شب از آنها استفاده نمایید. نحوه استفاده از پودر شبرنگ ناخن نیز مانند سایر پودرها بوده و شما می توانید با استفاده از این پودرها ناخن های خاصی داشته باشید.

ژل رنگی ناخن

برخی از افراد که لمینت ناخن انجام می دهند سعی میکنند تا با استفاده از ژل رنگی ناخن از دیزاین های رنگی استفاده نکنند. برای این کار تمامی ژل ها از جمله سافت ژل ها یا هارد ژل ها دارای پیگمنت های رنگی زیبایی بوده که شما می توانید با استفاده از ان ها ناخن های خود را بدون دیزاین و طراحی آراسته نمایید. کاشت ناخن با پودر رنگی یکی از تکنیک های بوده که برخی از ناخن کار ها در سالن های خود از آن استفاده می کنند.

ژل رنگی ناخن

انواع پودرهای طراحی ناخن 

اگر شما هم یک مدتی فقط از لاک ژل های رنگی برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کردید می توانید با ریمو ناخن و ترمیم ناخن از انواع پودرهای طراحی برای زیباتر شدن ناخن های خود کمک بگیرید.

  • پودر پیگمنت ناخن
  • پودر کروم 
  • پودر شوگر افکت 
  • پودر نئون 
  • پودر اکلیلی 
  • پودر شاین دار
  • پودر تزیین ناخن
  • پودر شیمر
  • پودر شبرنگ ناخن

ناخن اکلیلی سفید می تواند برای کاشت ناخن عروس بسیار مناسب بوده و جلوه خاصی به ناخن های آن ها بدهد. 

قیمت پیگمنت رنگی ناخن

قیمت پیگمنت های رنگی در مقایسه با قیمت پودر کروم بسیار ارزان تر بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمی این طراحی را بر روی ناخن خود انجام دهید. شما می توانید برای خرید این محصول از سایت های معتبر که در سراسر کشور فعالیت دارند، اقدام به خرید نمایید. 

قیمت پیگمنت رنگی ناخن

فرنچ ناخن با پیگمنت های رنگی 

بسیاری از افراد به فرنچ ناخن علاقه دارند، همانطور که میدانید فرنچ ناخن در کنار سادگی که دارد می تواند زیبایی خیره کننده ای را به دستان شما بدهد، از این رو بهتر است برای فرنچ ناخن از پیگمنت های رنگی استفاده نمایید. استفاده از این پیگمنت ها برای فرنچ ناخن برای فصل تابستان بسیار مناسب بوده و شما می توانید با داشتن فرنچ های رنگی حال و هوای تابستانی را به ناخن های خود بدهید. 

جمع بندی 

  • پیگمنت رنگی روشی راحت برای طراحی ناخن های شما است
  • فرنچ با پیگمنت رنگی مناسب فصل تابستان است
  • پودر پیگمنت قیمت نسبتا مناسبی دارد

در آخر اگر در طراحی های خود از این پودر استفاده کرده اید می توانید به عنوان یک ناخن کار تجربه های خود را در خصوص نحوه طراحی و استفاده از این پودر در اختیار کاربران ما بگذارید تا آن ها نیز با روش های طراحی بیشتر آشنا شوند. 

2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *