لاک قهوه ای خوشرنگ

بیشتر ما به نوشیدن یک قهوه داغ علاقه مند هستیم و از نوشیدن آن لذت می بریم. حال لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را در ناخن های خود تصور کنید. تجسم کنید که رنگ ناخن های دست شما درست به رنگ همان قهوه ای است که می نوشید، چه حس خوبی دارد. گرمای قهوه از یک طرف و زیبایی خیره کننده ناخن های دستان شما نیز از یک طرف، رنگ قهوه ای به عنوان یک رنگ گرم همیشه می تواند بهترین حس را به شما بدهد. رنگ قهوه ای می تواند تداعی کننده طبیعت، چوب و درختان جنگل های مرطوب باشد. بنابراین کاملا طبیعی است که چرا برخی از خانم ها به این رنگ علاقه دارند. حال شما میتوانید با انتخاب یک لاک قهوه ای خوشرنگ به زیبایی ناخن های دستان خود کمک کنید.

لاک قهوه ای خوشرنگ

رنگ لاک قهوه ای شکلاتی

یکی از رنگ های پرطرفدار در بین خانم های خوش سلیقه رنگ قهوه ای شکلاتی بوده است. شما می توانید با اضافه کردن این رنگ به استایل خود از یک سبک مینیمال و زیبا لذت ببرید. رنگ شکلاتی یکی از رنگ های پرطرفدار در رنگ مو بوده که بسیاری از خانم ها از این رنگ برای پوشاندن موهای سفید خود استفاده می کنند. اضافه کردن این رنگ در طراحی ناخن های شما می تواند به تولد یک طراحی شیک و خاص منجر شود. شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ های مکمل آن ترکیب کنید. این رنگ می تواند به شما حس قدرت، امنیت و زیبایی را بدهد. بنابراین از این رنگ در طرح ناخن مینیمال دستان خود استفاده نمایید. لاک قهوه ای روشن یکی دیگر از تنالیته های مختلف این رنگ بوده که بسیاری از افراد از آن برای طراحی ناخن های خود در کنار قهوه ای شکلاتی استفاده می کنند.

طراحی ناخن نسکافه ای

بیشتر ما لذت نوشیدن یک نسکافه گرم در یک شب زمستانی را برده ایم. رنگ نسکافه ای به عنوان یکی از رنگ های خانواده قهوه ای می تواند یک ترکیب فوق العاده به ناخن های دستان شما بدهد. به یاد داشته باشید که رنگ نسکافه ای می تواند برای شما یادآور یک حس نوستالژیک و کلاسیک باشد. از این رو شما می توانید از این رنگ در طراحی ناخن های خود در کنار یک فرنچ ناخن زیبا استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که رنگ نسکافه ای در کنار قهوه ای تیره نیز می تواند یک طراحی زیبا را برای ناخن های شما بسازد.

طراحی ناخن نسکافه ای

طراحی ناخن نسکافه ای

لاک قهوه ای طلایی

به یاد داشته باشید که رنگ قهوه ای به عنوان یک رنگ زیبا و کلاسیک می تواند برای بسیاری از شما لذت بخش باشد. اگر می خواهید برای طراحی ناخن های خود از یک ترکیب فوق العاده استفاده نمایید، می توانید به سراغ رنگ قهوه ای در کنار رنگ شاین طلایی بروید. استفاده از این رنگ لاک می تواند به شما کمک کند که بتوانید به راحتی به یک ترکیب خاص و زیبا برسید. شما می توانید برای طراحی ناخن خود با این رنگ از طراحی ورق طلا برای این منظور استفاده نمایید. شما می توانید در طراحی ناخن با رنگ قهوه ای از تنالیته های مختلف این رنگ استفاده کرده و با استفاده از یک ورق طلا به یک طراحی منحصر به فرد برسید.

رنگ لاک قهوه ای تیره

رنگ لاک قهوه ای تیره به عنوان یک رنگ گرم برای فصل زمستان مناسب است. شما می توانید با انتخاب این رنگ برای فصل زمستان احساس گرما را در این فصل به خود القا کنید. برای این منظور شما می توانید از ترکیب رنگ قهوه ای تیره در کنار رنگ هایی چون قرمز، نارنجی، آبی تیره و سبز تیره استفاده نمایید. شما می توانید از ترکیب یک لاک ژل قهوه ای تیره در کنار رنگ هایی چون سفید و مشکی نیز استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که این رنگ برای طراحی های فصول سرد استفاده می شود، بنابراین از این رنگ در طراحی های بهاری و تابستانه استفاده نکنید.

رنگ لاک قهوه ای تیره

رنگ لاک قهوه ای تیره

طراحی ناخن قهوه ای طلایی

دو رنگ قهوه ای و طلایی به عنوان دو رنگ شیک و خاص معرفی می شوند. شما می توانید به راحتی با ترکیب کردن این دو رنگ در کنار یکدیگر به آنچه که مدنظرتان است دست پیدا کنید. شما می توانید با این دو رنگ به یک طرح ناخن مینیمال و ساده برسید. یکی از طراحی های ساده با این رنگ این است که شما ابتدا با استفاده از رنگ قهوه ای کل سطح ناخن رابپوشانید و سپس با لاک ژل طلایی اقدام به کشیدن  برخی خطوط نامنظم روی ناخن خود بکنید. برای این منظور شما می توانید  به راحتی با یک قلم سه صفر و یا یک سنجاق مویی اینکار را انجام دهید. ترکیب این دورنگ در کنار یکدیگر می تواند به چشمگیر شدن لاک ژل شما کمک کند. به یاد داشته باشید که شما می توانید به راحتی با استفاده از این دو رنگ به طراحی های فرنچ ناخن و آمبره ناخن نیز برسید.

حسن ختام

رنگ قهوه ای یک رنگ شیک و خاص بوده که این روزها بسیاری از خانم ها در طراحی رنگ لاک خود از این رنگ کمک می گیرند. شما می توانید برای اینکه به یک ترکیب مینیمال برسید از این رنگ در کنار رنگ های مکمل و رنگ های خنثی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از رنگ قهوه ای طبیعت را در مدار زندگی خود جاری کنید. قهوه ای به عنوان یک رنگ گرم شناخته شده و بهتر است که شما از آن در فصول سرد سال کمک بگیرید.

4.7/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *