وسایل اولیه برای کاشت ناخن

همه ما می دانیم که برای شروع هر کاری به یک سری وسایل ابتدایی نیاز داریم، تا بتوانیم ان کار را شروع کنیم. به عنوان مثال یکی از خدماتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، کاشت ناخن بوده که سبب شده بسیاری از دخترهای جوان برای درآمدزایی به آن روی بیاورند. اگر قصد دارید که این مهارت پولساز را به طور حرفه ای یاد بگیرید، بهتر است یک مرکز آموزشی که تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور است را انتخاب نمایید. شما با یادگیری این فن در این مراکز می توانید مدرک مربوطه را در طی چند ماه کسب نمایید و همین مدرک می تواند مجوزی باشد تا شما مکانی برای ارائه خدمات خود داشته باشید. پس از دریافت مدرک و کسب برخی از مجوزهای مربوطه، نوبت به اجاره جا می رسد، پس از آن شما باید مواد اولیه کار خود را تهیه نمایید تا بتوانید روز به روز کار خود را گسترش دهید. حال تیم اول نظر قصد دارد تا در این مقاله شما را با وسایل اولیه برای کاشت ناخن بیشتر آشنا نمایید؛ تا شما به راحتی این وسایل را تهیه و خریداری کنید.

وسایل اولیه برای کاشت ناخن

معرفی وسایل کاشت ناخن

وسایل کاشت ناخن برای افرادی که مبتدی هستند بسیار مهم بوده و این افراد می توانند با خرید وسایل کاشت ناخن به راحتی این مهارت را یاد بگیرند. حال ما قصد داریم تا در این مقاله تمامی وسایل مورد نیاز برای افراد مبتدی را به شما معرفی کنیم تا شما به راحتی با محصولات با کیفیت آشنا شوید.

سوهان برقی چیست؟

یکی از کاربردی ترین وسایل برای کاشت ناخن به وسیله پودر سوهان برقی بوده که در واقع بود آن نمی تواند کار شما را گسترش دهد. سوهان برقی در واقع یک وسیله برقی بوده که با برق متناوب شهری کار می کند و از آن برای سوهان کشی، فرم دادن به ناخن، کوتاه کردن ناخن و مانیکور ناخن استفاده می شود. این وسیله دارای هندپیس بوده که شما میتوانید با قرار دادن سر سوهان مخصوص کار خود را شروع کنید.

سوهان برقی چیست؟

سوهان برقی چه مارکی بخرم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بیشتر خانم ها را به خود مشغول کرده است، این بوده که چه مارکی برای سوهان برقی بهتر است؟ اگر یک جستجوی ساده در گوگل داشته باشید، متوجه خواهید شد که برندهای گوناگونی در بازار وجود دارد. ولی بهترین برند از نظر ناخن کارهای حرفه ای برند ماراتون و استرانگ است که شما می توانید با خریداری یکی از این دو برند صاحب یکی از بهترین سوهان های برقی های موجود در بازار بشوید. سوهان برقی استرانگ و سوهان برقی ماراتون اغلب دارای دور 20000 تا 35000 بوده اند و شما می توانید با توجه به میزان حرفه ای بودن خود یکی از این سوهان برقی ها را برای شروع کار خود انتخاب نمایید. اگر مبتدی هستید، یک سوهان برقی شارژی 20000 برای شما کافی است ونیازی به خرید سوهان برقی گران تر ندارید.

قیمت سوهان برقی ناخن شارژی

اگر بخواهید سوهان برقی ماراتون را خریداری کنید بهتر است بدانید که این برند در صورت اصل بودنش قیمتی حدود 3800000 تومان دارد و در برخی از سایت ها با قیمت های بالاتری نیز به فروش می رسد. قیمت سوهان برقی استرانگ در سایت های مختلف از 2000000 تا 3000000 تومان دیده شده است. بنابراین شما می توانید با در نظر داشتن بودجه خود یکی از بهترین سوهان برقی های موجود در بازار را خریداری کنید.

دستگاه یو وی چیست؟

در لیست وسایل کاشت ناخن دستگاه یو وی به عنوان مهمترین وسیله یاد می شود. در واقع دستگاه یو وی برای خشک کردن لاک ژل داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه یو وی دارای لامپ های ال ای دی بوده که شما می توانید به وسیله آن بیس ژل، لاک ژل و تاپ ژل های روی ناخن های خود را خشک نمایید.

دستگاه یو وی چیست؟

دستگاه یو وی sun7

یکی از مارک های معروف دستگاه یو وی sun  بوده که این روزها توانسته است در بین افراد به خصوص ناخن کارهای حرفه ای  محبوبیت خاصی را به دست بیاورد. از این رو اگر قصد دارید این محصول را به صورت اصل خریداری کنید بهتر است بدانید که این دستگاه 48 وات بوده و قیمت دستگاه یو وی sun7 در بازار از 500000 تومان شروع می شود.

تیپ ناخن چیست؟

در اصل شما به وسیله تیپ ناخن میتوانید کاشت ناخن با پودر را انجام دهید. تیپ ناخن یکسری ناخن مصنوعی نیمه بوده که از لبه آزاد ناخن شما به وسیله یک چسب وصل می شود و کاشت پودر انجام می پذیرد. در واقع استفاده از تیپ های ناخن سبب شده تا استحکام ناخن های کاشت بیشتر از سایر روش های کاشت باشد.

قیمت تیپ ناخن

تیپ ناخن یکی از وسایلی بوده که در کاشت مادر از آن استفاده می شود. بهترین مارک تیپ ناخن 2point بوده که بسیاری از ناخن کارهای حرفه ای از آن برای کاشت ناخن با پودر استفاده می کنند. قیمت این مدل تیپ ها 350000 بوده و چسب مخصوص همین برند 47000 تومان به فروش می رسد. قابل توجه است که تمامی این قیمت هایی که در این مقاله می خوانید مربوط به آبان 1400 بوده و امکان نوسان قیمت بسیار بالا است.

قیمت تیپ ناخن

مواد کاشت ناخن

در واقع شما با مواد کاشت ناخن که به صورت پودر بوده می توانید کاشت ناخن را انجام دهید. برای اینکار ابتدا باید با استفاده از یک قلم اشکی که آغشته به لیکویید شده به داخل مواد ضربه زده و مواد را به صورت آدامسی برداشت و روی ناخن قرار داد، و سپس با استفاده از سوهان برقی ناخن کاشت را سوهان کشی و تمیز کرد.

بهترین پودر کاشت ناخن

در بازار برندهای گوناگونی وجود دارد که هر فردی با توجه به بودجه خود یکی از انواع برندها را برای کاشت ناخن خود انتخاب می کند. در این میان یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر مورد استقبال بسیاری از ناخن کارها قرار گرفته است، برند اترکشن است. این برند داری بسته بندی های 40 گرمی بوده که برای یک فردی که قصد دارد برای اولین بار کاشت ناخن را تمرین کند، بهترین است. اگر به عنوان یک مبتدی می خواهید پودر کاشت خریداری کنید، بهتر است رنگ های صورتی نچرال، پودر کلیر و هلویی را خریداری کنید. پودر کاشت ناخن در سایت های مختلف با قیمت های مختلفی موجود است. زمانی که دیگر مبتدی نبودید و توانسته بودید یک سالنی را برای خود راه اندازی کنید، توصیه ما این است که به جای خرید پودرهای کوچک از پودر کاشت ناخن فله ای استفاده نمایید.

قیمت پودر هلویی کاشت ناخن

شما میتوانید قیمت پودر کاشت ناخن هلویی را از قیمت 50000 تومان خریداری کنید تا 1000000 تومان، از این رو بهتر است که قبل از خرید انواع پودرها، از یک فردی که کار بلد است حتما در خصوص برند و مارک های معتبر پودرهای موجود در بازار سوال بکنید. ولی در حال حاضر یکی از بهترین برندها اترکشن است. قیمت مواد کاشت ناخن در شهرها و سایت های مختلف فرق داشته و همین تفاوت قیمت ها می تواند دلیل خوبی برای اورجینال بودن این مواد به شمار برود. قیمت پودر کاشت ناخن inm در سایت های مختلف از 230000 هزار تومان شروع شده و هر فردی این محصول را با قیمت مد نظر خود به فروش می رساند.

قیمت پودر هلویی کاشت ناخن

وسایل اولیه کاشت ناخن لیکویید

یکی دیگر از مواد مهم لیکویید بوده که با پودر مخلوط شده و به صورت یک ماده آدامسی درمی آید.در بازار انواع لیکویید ها وجود دارد که شما باید از لیکوئید ناخن استفاده کنید. قیمت این محصول در سایت های مختلف در آبان 1400 از 95 هزار تومان به بالا مشاهده شده است.

ضد قارچ و پرایمر

قبل از اقدام به کاشت برای اینکه پوست و ناخن فرد عفونت نکند از ضد قارچ استفاده می کنند، تا مشکلی برای پوست فرد به وجود نیاید. استفاده از پرایمر سبب می شود تا چربی اضافه روی پوست و ناخن فرد از بین برود. از این رو بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما با وجود چربی های تجمع یافته روی ناخن خود به هیچ عنوان نمی توانید فرآیند کاشت ناخن را به درستی و صحیح انجام دهید. قیمت یک ضد قارچ خوب از 65000 تومان شروع می شود و شما می توانید یک پرایمر غیر اسیدی را در آبان 1400 از 150000 تومان خریداری نمایید.

پوشر چوبی

وسایل اولیه کاشت ناخن پوشر چوبی بوده که در هر سالنی پیدا می شود. شما برای این کار می توانید از پوشر های چوبی استفاده کنید. این پوشرها در بازار در بسته بندی های چندتایی ارائه می شود و شما می توانید به راحتی از بسته های چندتایی آن برای مانیکور ناخن در سالن استفاده نمایید. قیمت هر دانه از آن ها 500 تومان است.

پوشر چوبی

سوهان مخصوص کاشت ناخن

سوهان دستی یکی از مهمترین وسایلی است که بسیاری از افراد از آن برای سوهان کشی، اصلاح فرم ناخن و از همه مهمتر کوتاه کردن قد ناخن استفاده می کنند. حال اگر به عنوان یک فردی که می خواهد به تازگی کاشت ناخن را شروع کند دوست دارید که در این حیطه فعالیت کنید، بهتر است بدانید که شما به دو عدد سوهان نیاز دارید، یک سوهان نرم و یک سوهان زبر، در اصل سوهان نرم برای سوهان کشی ناخن های طبیعی شما است و سوهان زبر برای سوهان کشی ناخن های کاشت است. بنابراین توصیه ما این است که حتما دو عدد سوهان نرم و زبر برای راحتی کار خود خریداری کنید. قیمت سوهان های مورد نیاز شما از 15 هزارتومان شروع می شود و شما می توانید از سایت های مخصوص فروش لوازم ناخن، محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بافر

یکی از وسایل مهمی که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند بافراست، در واقع بافر به دلیل داشتن سطح زبر خود می تواند بر روی سطح ناخن خط و خش بیاندازد و چربی های اضافه روی ناخن شما را از بین ببرد. بنابراین بهتر است که یک بافر با کیفیت با قیمت 15 هزار تومان خریداری کنید.

وسایل اولیه کاشت ناخن کاتر و نیپر

بسیاری از افراد برای کاشت ناخن با پودر از تیپ ها استفاده می کنند که در بسیاری از موارد این تیپ ها به دلیل بلند بودن، نیاز دارند تا کوتاه شوند، از این رو وسایل اولیه کاشت ناخن می تواند یک کاتر تیز باشد. نیپر یکی دیگر از وسایلی بوده که این روزها بسیاری از افراد از آن برای مانیکور ناخن و بریدن کوتیکول های اضافه دور ناخن های خود استفاده می کنند. یک نیپر به دلیل بریدن و کات کردن باید از یک برند خوب باشد، بنابراین در هنگام خرید نیپر گران بودن ان را ملاک خوبی برای کیفیت بالای آن قرار دهید. قیمت یک کاتر در آبان 1400از 70000 هزار تومان به بالا و قیمت یک نیپر خوب از 200000 به بالا فروخته می شود.

وسایل اولیه کاشت ناخن کاتر و نیپر

از وسایل اولیه کاشت ناخن قلم اشکی

در وسایل ناخن کار حرفه ای قطعا یک قلم اشکی حرف اول را میزند، چرا که این قلم برای افرادی که کاشت پودر انجام می دهند، الزامی معرفی می شود. شما به وسیله یک قلم اشکی می توانید مواد را به حالت آدامسی بردارید و روی ناخن خود یا فردی که برای او کاشت انجام می دهید، قرار دهید. استفاده از یک قلم اشکی خوب به تمام افراد مبتدی توصیه می شود که قیمت قلم اشکی در بازار از 350 هزار تومان شروع شده و به قیمت هایی نزدیک 2 میلیون تومان نیز می رسد. قیمت وسایل اولیه کاشت ناخن جزو عناوینی است که در گوگل سرچ بالایی دارد و یکی از ابزارهای مهم کاشت، همین قلم اشکی بوده که بسیاری از افراد از آن برای کاشت پودر استفاده می کنند.

سر سوهان های مختلف

با استفاده از سر سوهان های مختلف می توان به راحتی تمامی کارهایی که در روند کاشت ناخن از جمله دورگیری، مانیکور، از بین بردن کوتیکول ها و از همه مهمتر از بین بردن چربی های ناخن انجام می شود را به راحتی انجام داد. برای این کار شما به سه سر سوهان معروف نیاز دارید.

  • سرسوهان الماسی 
  • سر سوهان شنی 
  • سر سوهان کاغذی 

قیمت هر یک از این سر سوهان ها از 25 هزار تومان شروع شده و به 60 هزار تومان می رسد. کاشت ناخن در خانه با وسایل ساده تنها از طریق داشتن یک سوهان برقی و فراهم نمودن سر سوهان های کاربردی آن انجام پذیر است.

بسته پد و کلینزر

از وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن ژله ای، بسته پد و کلینزر است که بسیاری از افراد از آن برای کاشت ژله ای استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از پد و کلینزر نوچی ناخن پس از زدن ژل را از بین ببرید. قیمت بسته پد از 45 هزار تومان شروع می شود و قیمت یک کلینزر خوب و با کیفیت از 45 هزار تومان به بالا است.

گوده

یکی دیگر از وسایلی که بسیار کاربردی بوده استفاده از گوده است. گوده در اصل ظرف مخصوص برای آغشته کردن قلم اشکی به لیکویی است که پس از آن وارد پودر می شود. قیمت یک گوده معمولی از 10 هزار تومان شروع می شود.

گوده

تاپ شاین

زمانی که شما ژل پولیش ناخن طبیعی را انجام می دهید، پس از زدن لاک ژل و خشک شدن آن نیاز دارید که از تاپ شاین استفاده نمایید تا درخشش لاک ژل شما بیشتر شود. استفاده از یک تاپ شاین خوب و با کیفیت می تواند کاشت ناخن شما را زیباتر جلوه دهد. قیمت این محصول از 90000 به بالا است.

بیس ژل

یکی از مهمترین موادی که برای ژلیش ناخن از ان استفاده می کنند، بیس ژل بوده در واقع بیس ژل می تواند بستر ناخن را برای پذیرش لاک ژل آماده کند. قیمت این محصول در بازارهای معتبر از 70000 به بالا فروخته می شود.

لاک ژل

برای دیزاین ناخن های خود پس از کاشت به لاک ژل نیاز دارید تا زیبایی را به ناخن های خود هدیه کنید. برای استفاده از لاک ژل ابتدا از بیس استفاده کرده و آن را داخل دستگاه خشک میکنیم سپس با استفاده از لاک ژل ناخن های خود را طراحی می کنید. قیمت ژل کاشت ناخن در بازار مختلف است و شما می توانید با قیمتی حدود 50000 به بالا این محصول را خریداری نمایید.

پایه و فن

دو وسیله مهم که برای ایمنی کار خود ناخن کار در سالن همین پایه و فن است که بسیاری از ناخن کارها از آن استفاده می کنند.اگر شما هم مبتدی هستید و هنوز سالنی اجاره نکرده اید می توانید این وسایل را خریداری کنید تا زمانی که حرفه ای شدید و مشتری های بیشتری برای خدمات شما آمدند از ان استفاده نمایید. برای خرید یک فن 500 هزار تومان و برای خرید یک پایه 127 هزار تومان می توان هزینه کرد.

پایه و فن

قیمت وسایل مورد نیاز کاشت ناخن

اگر می خواهید تمامی وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن را تهیه کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شما برای تهیه تمامی وسایل و موادی که توضیح دادیم باید حدود 5194000 هزینه کنید تا بتوانید کاشت ناخن را یاد بگیرید. قیمت وسایل کاشت ناخن در بازار تهران متنوع است ولی شما باید بدانید که برای خرید تمامی وسایل باید حدود 5 میلیون تومان کنار گذاشته تا بتوانید این محصولات را خریداری کنید. سرمایه لازم برای کاشت ناخن می تواند تجربه، وسایل کار و میزان اعتماد افرادی باشد که برای آن ها کاشت ناخن را انجام می دهید.

4.3/5 - (10 امتیاز)

One Reply to “وسایل اولیه برای کاشت ناخن”

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *