طرح گل روی ناخن جدید

گل همیشه به عنوان یک سنبل زیبا و زنده در بین ما می تواند معنابخش به تمامی لحظات زندگی ما باشد. اولین گلی که در اولین قرار عاشقانه مان گرفتیم  و یا اولین گلی که در روز خاکستری گرفتیم  و یا گل روز عروسیمان، این ها  به سادگی به ما نشان می دهد که گل ها چه نقش مهمی در یادآوری بهترین لحظات زندگیمان هستند. برای این منظور شما می توانید با کمی خلاقیت طرح برخی از گل هایی را که دوست دارید بر روی ناخن های خود طراحی کنید. اگر عاشق بهار هستید، گل همیشه بهار، شب بو، یاس، بابونه و گل های داوودی می توانند گزینه خوبی برای این فصل باشند. اگر عاشق زمستان هستید محال است که عاشق گل های نرگس شیرازی نشوید. بنابراین شما می توانید با خرج کردن خلاقیت خود، تصاویر گل های مورد علاقه خود را روی ناخن هایتان بکشید. طرح ناخن گل می تواند زیبایی های وصف ناپذیری را به دستان شما هدیه کند.

طرح گل روی ناخن جدید

طرح گل روی ناخن جدید

طرح ناخن گل بابونه یاسی

رنگ یاسی یکی از رنگ های زیبای بهاری بوده که بسیاری از ما با دیدن آن حس خوبی می گیریم. شما می توانید با اضافه کردن این رنگ در ترکیب بندی استایل خود، به زیبایی بهاری بودن استایل خود را نشان دهید. رنگ یاسی اگر در طراحی ناخن نیز استفاده شود می تواند یک طراحی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. به یاد داشته باشید که شما می توانید این رنگ بهاری را در کنار نماینده بهار، بابونه داشته باشید. شما می توانید با کشیدن این گل زیبا بر روی ناخن های یاسی خود زیبایی وصف ناپذیری را از بهار و تمام سمبل هایش نشان دهید. به یاد داشته باشید که گل بابونه در کنار اکثر رنگ های بهاری به بهترین طرح ناخن تبدیل خواهد شد. شما می توانید طرح این گل زیبا را در کنار رنگ هایی چون یاسی، صورتی، سرخابی، سبز کم رنگ و بنفش داشته باشید. شما می توانید با استفاده از این گل به راحتی یک طرح ناخن بهاری، در این فصل تازه داشته باشید.

طرح ناخن گل بابونه یاسی

طرح ناخن گل بابونه یاسی

طرح ناخن گل برجسته

بسیاری از ما برای عمق بخشیدن به یک طراحی از برجستگی ها استفاده می کنیم. در واقع برجستگی ها با ایجاد یک اختلاف سطح به زیبایی بصری طرح شما کمک خواهند کرد. شما می توانید از این تکنیک در بیشتر طراحی های خود استفاده کنید. برای طراحی ناخن نیز شما می توانید به راحتی با استفاده از این تکنیک به یک طراحی زیبا دست پیدا کنید. شما می توانید ابتدا ژلیش ناخن خود را انجام داده و سپس با استفاده از یک رنگ مکمل یا یک رنگ نود یک طراحی گل بر روی ناخن خود انجام دهید، شما می توانید برای این منظور از یک پودر شوگر افکت برای این منظور استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از این پودر سبب شده تا شما بتوانید به یک ترکیب برجسته ناخن دست پیدا کنید. برای این منظور بهتر است گل های مورد علاقه خود را بر روی ناخن خود کشیده و سپس با استفاده از پودر شوگر افکت یک طراحی گل برجسته داشته باشید.

طرح ناخن گل برجسته

طرح ناخن گل برجسته

طرح گل سفید روی ناخن

رنگ سفید همیشه برای بسیاری از ما نماد معصومیت، پاکیزگی و زیبایی است. رنگ سفید از گذشته تا به امروز به عنوان یک رنگ پرطرفدار در بین بسیاری از افراد شناخته می شود. رنگ سفید این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی این رنگ را در کنار هر رنگی داشته باشید. رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی معرفی می شود که از ویژگی مهم آن می توان به جلوه دادن به رنگ های دیگر اشاره کرد. شما می توانید این رنگ را در کنار رنگ های گرم، رنگ های سرد و رنگ های خنثی داشته باشید. برای این منظور با استفاده از لاک ژل مورد نظر خود سطح روی ناخن های خود را بپوشانید و سپس با استفاده از رنگ سفید شروع به کشیدن گل های مختلف بر روی ناخن خود کنید. این رنگ می تواند برای کشیدن گل هایی چون رز سفید، گل بابونه و گل نرگس مورد استفاده قرار بگیرد.

طرح گل سفید روی ناخن

طرح ناخن بابونه مشکی

بسیاری از افراد جزو طرفداران پر و پا قرص رنگ مشکی هستند. شما می توانید با استفاده از این رنگ به راحتی به رنگ های دیگر نیز زیبایی و قدرت بدهید. اگر می خواهید رنگ مشکی به عنوان یک رنگ غالب در ترکیب بندی شما باشد می توانید پس از مانیکور ناخن و انجام دادن ژلیش ناخن با استفاده از رنگ مشکی کل سطح ناخن های خود را پوشانده و سپس با استفاده از رنگ های زرد و سفید بر روی ناخن های خود طرح های گل های مختلف را بکشید. برای این منظور شما می توانید با استفاده از یک قلم سه صفر یا قلم داتینگ به راحتی با کشیدن خطوط سفید رنگ در کنار رنگ زرد زیبایی این گل، به آسانی یک طراحی زیبا بر روی ناخن های خود داشته باشید. شما می توانید به راحتی با استفاده از این طراحی در کنار رنگ مشکی که خودش هویت خاصی دارد یک طرح زیبا را برای ناخن های خود خلق کنید.

طرح ناخن بابونه مشکی

طرح ناخن بابونه مشکی

جمع بندی

بهترین رنگ ها زمانی که در کنار هم قرار بگیرند می توانند زیبایی خیره کننده ای به دستان شما بدهند. برای این منظور شما می توانید با مراجعه به دایره رنگ از رنگ های مکمل برای این منظور استفاده نمایید. شناخت دایره رنگ و استفاده درست از رنگ ها در کنار طراحی های خاص می تواند به شما کمک کند تا به یک طراحی زیبا برسید. برای این منظور شما می توانید از طراحی گل بر روی ناخن های خود استفاده نمایید. گل هایی چون نرگس، بابونه، رز و آفتابگردان نماد زیبایی هر فصل هستند، شما می توانید با اضافه کردن این گل ها به طراحی ناخن های خود یک طراحی زیبا و دلنشین داشته باشید.

4.3/5 - (11 امتیاز)

12 پاسخ به “طرح گل روی ناخن جدید”

  1. ریحانه گفت:

    قشنگ بود

  2. Barbi❤🤞🏻 گفت:

    اول که جدید نبود و ماله خیلی وقته پیشه مثلا 4 پیش

    بای❤🤞🏻😍😘

  3. عسل گفت:

    جدید نبود

  4. ناشناس گفت:

    عالی‌بود

  5. دلارام گفت:

    اصلا جالب نبود خیلی دموده بود

  6. مریم رحیمی نژاد گفت:

    خیلی خوب بودن ❤

  7. ناشناس گفت:

    جالب نیست

  8. زهرا انیسی گفت:

    واقعا لذت بردم ☺☺

  9. زهرا انیسی گفت:

    واقعا لذت بردم ☺☺

    خیلی متشکرم🙏🏻🙏🏻

  10. زهرا انیسی گفت:

    عالی و جذاب بود ☺☺

    خیلی متشکرم🙏🏻🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *