میکاپ بازیگران ایرانی

بسیاری از ما بر این باوریم که بازیگران ایرانی همیشه به دنبال این هستند که به بهترین آرایشگاه ها، کلینک ها و پزشک ها مراجعه کنند. شما می توانید برای اینکه با بهترین آرایشگرها و سالن های زیبایی آشنا شوید، بازیگران معروف را دنبال کنید. برای این کار شما می توانید به پیچ بازیگر مورد نظر خود مراجعه کنید و متوجه شوید که او برای کارهای مختلف صورت خود کدام میکاپ آرتیست معروف تهران را انتخاب می کند. توجه داشته باشید که میکاپ بازیگران ایرانی اغلب به دست بهترین میکاپ آرتیست های تهرانی انجام می شود. در این میان مریم رهنما، سارا حسینی، مصی عالیپور، مریم رئوف، زهرا بحیرایی و زهرا زارعی اشاره کرد.

میکاپ بازیگران ایرانی

میکاپ بازیگران ایرانی

کاشت ناخن بازیگران ایرانی

اگر به ریلتی شوها که این روزها در بیشتر پلتفرم های ایرانی قابل مشاهده است دقت کنید، خواهید دید که بیشتر بازیگران ایرانی کاشت ناخن داشته اند. شما می توانید با مشاهده مدل ناخن آن ها به راحتی انتخاب کنید که کدام مدل کاشت ناخن برای شما مناسب تر است. این روزها بیشتر بازیگران در سراسر دنیا کاشت ناخن را انجام می دهند. کاشت ناخن بازیگران ایرانی بسیار ظریف بوده و اغلب به صورت لمینت ناخن انجام می شود. در کاشت ناخن بازیگران ایرانی از رنگ های بسیار کم رنگ،  رنگ لاک نود و رنگ های خنثی بیشتر استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از رنگ های نود و خنثی به داشتن کاشت ناخن زیبا درست همانند بازیگران ایرانی برسید.

کاشت ناخن بازیگران ایرانی

مدل ابرو بازیگران ایرانی

بسیاری از بازیگران ایرانی این روزها با استفاده از تمامی روش های زیبایی ابرو در تلاش هستند تا به تغییر ابروهای خود کمک کنند. اگر دقت کنید این روزها بسیاری از بازیگران از هاشور، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو برای زیبایی ابروهای خود استفاده می کنند. شما می توانید به راحتی با استفاده از میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو به راحتی به ابروهای خود مدل بدهید. به یاد داشته باشید که اگر ابروهای شما خالی است بهتر است از روش های میکروبلیدینگ که این روزها بسیاری از بازیگران از آن استفاده می کنند کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که این روزها بسیاری از بازیگران به فکر داشتن ابروهای پرپشت هستند، حال اگر شما هم می خواهید ابروهای پرپشتی داشته باشید بهتر است از روش های زیبایی ابرو استفاده نمایید.

مدل ابرو بازیگران ایرانی

ارایش بازیگران

بازیگران زیادی در روزهای تولد، سالگرد ازدواج، مراسم عروسی و مراسم نامزدی خود برای میکاپ وآرایش صورت خود به این میکاپ آرتیست های مطرح مراجعه می کنند. شما می توانید به راحتی برای مشاهده آرایش بازیگران که از مطرح ترین آن ها می توان به بهاره رهنما، الهام حمیدی و شبنم قلی خانی اشاره کرد به پیج میکاپ آرتیست های مطرح مراجعه نمایید. برای اینکار شما می توانید به پیج مریم رهنما، ساراحسینی، شبنم نظیف و زهرا زارعی مراجعه نمایید.

ارایش بازیگران

ارایش بازیگران

میکاپ مهسا هاشمی

مهسا هاشمی یکی از بازیگران جوان عرصه هنر است که این روزها با استعداد خود توانسته به عنوان یک بازیگر جوان در بسیاری از نقش ها بازی داشته باشد. شما می توانید در صورت تمایل برای دیدن میکاپ این بازیگر جوان به پیج مریم رهنما مراجعه کرده و میکاپ مهسا هاشمی را به دقت مشاهده کنید. برای اولین بار مریم رهنما توانست به عنوان یک میکاپ آرتیست در روز معمار بر روی چهره بسیاری از بازیگران از جمله مهسا هاشمی، لادن سلیمانی، نیلوفر شهیدی، شبنم قلی خانی، سیما خضرآبادی، فاطیما بهارمست، شیدا یوسفی و مهدیه محمدخانی طراحی های نمادین از میراث گران بهای ایران عزیزنمان بر روی چهره این هنرمندان داشته باشد. میکاپ مهسا هاشمی مربوط به حمام فین کاشان بود که این روزها میکاپ این هنرمند عزیز به عنوان یکی از زیباترین میکاپ های روزمعمار پروژه مریم رهنما شناخته شد.

میکاپ مهسا هاشمی

میکاپ مهسا هاشمی

مدل ناخن بازیگران زن ایرانی

بسیاری از بازیگران ایرانی کاشت ناخن انجام داده اند. داشتن کاشت ناخن به هر طریقی روی زیبایی ناخن های شما تاثیر خواهد گذاشت. به یاد داشته باشید که شما می توانید با استفاده از کاشت ناخن، لمینت ناخن و یا ژلیش ناخن به آسانی یک طرح زیبا بر روی ناخن های خود داشته باشید. بسیاری از بازیگران از لمینت ناخن و ژلیش ناخن برای آرایش ناخن های خود استفاده می کنند.

مدل ناخن بازیگران زن ایرانی

آرایشگاه بازیگران ایرانی

به یاد داشته باشید که این روزها میکاپ آرتیست های معروفی اقدام به آرایش بازیگران مختلف می کنند. بسیاری از بازیگران برای مراسمات شخصی خود از جمله مراسم عروسی، مراسم نامزدی و تولد خود با مراجعه به این میکاپ آرتیست ها سعی می کنند تا با داشتن یک میکاپ زیبا به زیبایی صورت خود در آن مناسب خاص کمک کنند. از سالن های زیبایی مطرح بازیگران ایرانی می توانیم به سالن زیبایی مریم رهنما، مریم رئوف، سارا حسینی و زهرا زارعی اشاره کنیم. اگر شما هم به سبک آرایشی این میکاپ آرتیست ها علاقه دارید می توانید برای آرایش صورت خود در مناسبت های مختلف نزد این میکاپ آرتیست ها مراجعه نمایید.

آرایشگاه بازیگران ایرانی

آرایشگاه بازیگران ایرانی

هاشور ابرو بازیگران ایرانی

بسیاری از بازیگران با داشتن هاشور ابرو به زیبایی ابروهای خود کمک می کنند تا بتوانند به راحتی ابروهای خود راپرپشت بکنند. هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو جزو روش هایی بوده که می توان با استفاده از آن به راحتی ابروهای خود را پرپشت بکنید. این روزها بسیار از بازیگران ایرانی از جمله شبنم قلی خانی، مریم معصومی، لادن سلیمانی و هانیه غلامی از خدمات زیبایی ابرو برای پرپشت شدن ابروهای خود استفاده کرده اند. شما می توانید اگر می خواهید ابروهای پرپشتی مانند بازیگران ایرانی داشته باشید از هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و فیبروز استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که این روش ها به پرپشت شدن ابروهای شما کمک زیادی می کند.

هاشور ابرو بازیگران ایرانی

جمع بندی

میکاپ آرتیست های زیادی این روزها سعی دارند تا با کمک گرفتن از بازیگران زیبا و مطرح ایرانی هنر خود را به منصه ظهور بگدارند. شما می توانید با مراحعه به پیج هریک از این میکاپ آرتیست ها به آسانی با نمونه کارهای آن ها آشنا شده و در صورت تمایل برای کارهای مختلف خود به سالن زیبایی آن ها مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که بیشتر بازیگران ایرانی از خدمات زیبایی دیگری در کنار میکاپ استفاده می کنند. به طور مثال خدمات ابرو، مژه و ناخن جزو خدماتی بوده که بیشتر بازیگران ایرانی از آن برای زیباتر شدن صورت، چشم ها و ناخن های خود کمک می گیرند.

 

4.5/5 - (10 امتیاز)

One Reply to “میکاپ بازیگران ایرانی”

  1. 😋😋 گفت:

    عالییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *