بهترین مارک پلی ژل برای کاشت ناخن

زیبایی ناخن ها این روزها به یک امری تبدیل شده که بسیاری از خانم ها درصدد این هستند که ناخن های کاشت شده داشته باشند. در این میان یکی از روش های کاشت پرطرفدار در بین خانم ها، روش ژل بوده که پلی ژل یکی دیگر از موادی بوده که در کاشت ناخن از آن استفاده می شود. پلی ژل در دسته هارد ژل ها قرار گرفته و برای خشک کردن آن حتما باید از دستگاه یو وی استفاده شود. حال در همین راستا بسیاری از افراد نمی دانند که از کدام برند استفاده کنند و کدام برند پلی ژل در بین سایر برند ها می تواند رضایت افراد را به دنبال داشته باشد؟ برای یافتن پاسخ اینکه بهترین مارک پلی ژل برای کاشت ناخن چیست، با ما همراه باشید.

بهترین مارک پلی ژل برای کاشت ناخن

بهترین مارک پلی ژل

اگر گذرتان به بازار منوچهری تهران بیفتد، مارک های گوناگونی از انواع پلی ژل ها را خواهید دید. این محصولات در بسیاری از موارد جزو محصولات درجه سه، چهار بازار هستند که افرادی که از بهترین برندها خبر ندارند، آن ها را می خرند. بنابراین تیم اول نظر در همین راستا سعی دارد تا بهترین پلی ژل های موجود در بازار را به شما معرفی کند.

  • پلی ژل novo
  • پلی ژل lac
  • پلی ژل sky
  • پلی ژل kelana
  • پلی ژل نیلز
  • پلی ژل پرو
  • پلی ژل coco

قیمت پلی ژل تیوپی

پلی ژل هایی که در بازار به شما عرضه می شوند به دو صورت تیوپی و کاسه ای هستند. بسیاری از افراد مبتدی و آن دسته از خانم هایی که خودشان در خانه برای خودشان کار کاشت انجام می دهند، از پلی ژل های تیوپی استفاده می کنند. از این رو درصد استفاده از این محصول بیشتر از نمونه کاسه ای آن است. قیمت پلی ژل تیوپی در واپسین روزهای زمستان 1401 از 270 هزار تومان شروع شده و با توجه به برند آن در حال افزایش است. شما می توانید با توجه به بودجه خود، در صورتی که تمایل ندارید از مواد گران استفاده کنید، پلی ژل های برند اسکای و کلانا را برای ناخن کاشت خود انتخاب کنید.

قیمت پلی ژل تیوپی

قیمت پلی ژل کاسه ای

اگر از آن دسته از افراد هستید که از پلی ژل های کاسه ای استفاده می کنید می توانید با در نظر داشتن قیمت آن، یکی از بهترین آن را برای کاشت ناخن انتخاب کنید. به طور میانگین شما می توانید برای خرید هر کاسه پلی ژل مبلغی در حدود 300 هزار تومان با توجه به نوع برند آن پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از پلی ژل های کاسه ای نیازمند حرفه ای بودن شما است و در صورتی که هنوز مبتدی هستید و می خواهید کاشت پلی ژل با قالب را انجام دهید بهتر است از پلی ژل های تیوپی استفاده کنید. برخی از ژل ها، سافت ژل ها و بیلدر ژل ها در نوع کاسه ای تولید می شوند و اگر مصرف شما بالا است و یا به هر دلیلی استفاده سالنی دارید به شما توصیه می کنیم که از نوع کاسه ای آن خریداری کنید.

کیفیت پلی ژل کوکو

یکی از پلی ژل های محبوب و بهترین مارک پلی ژل در بین ناخن کارها، پلی ژل کوکو بوده است. شما می توانید برای کاشت ناخن با قالب و یا فرمر از این پلی ژل اسفاده کنید. استفاده از این پلی ژل سبب شده تا استحکام ناخن شما در مقایسه با کاشت آکرلیک بالاتر باشد. این برند محصولات متفاوتی در رنگ های مختلف تولید کرده که همین موضوع می تواند یکی از دلایل محبوبیت این محصول باشد. این محصول در تیوپ های 60 میلی لیتری تولید شده تا حجم آن برای افراد مبتدی و آن دسته از خانم هایی که در خانه کاشت ناخن انجام می دهند مناسب باشد. در حال حاضر قیمت پلی ژل کوکو در سایت های معتبر بین 330 هزار تومان تا 380 هزار تومان است.

کیفیت پلی ژل کوکو

قیمت پلی ژل اکلیلی

بسیاری از افراد به خصوص آن دسته از خانم هایی که از لاک ژل های تک رنگ برای ناخن های خود استفاده می کنند، سعی دارند تا با استفاده از پلی ژل و یا ژل های اکلیلی در کنار تک رنگ بودن ناخن های خود، حالت شاین زیبایی را به ناخن های خود بدهند. در این میان برندهایی از جمله برند کوکو با تولید پلی ژل های اکلیلی سعی دارند تا نیازهمه افرادی که می خواهند از این محصول استفاده کنند را پوشش دهند. در این میان قیمت پلی ژل اکلیلی نیز به عنوان یکی از عبارت های پر جستجو در موتور جستجو گوگل می تواند برای بسیاری از خانم ها مهم باشد. به طور میانگین شما می توانید برای تهیه این محصول مبلغی بین 300 تا 350 هزار تومان را پرداخت کنید. البته این محصول در سایت های معتبر ایرانی به این مبلغ فروخته می شود، از این رو توصیه ما این است که این محصول را از سایت های فروش وسایل ناخن تهیه کنید.

نتیجه گیری

همانطور که مستحضر هستید ما در این مقاله شما را با برند های معتبر پلی ژل، قیمت پلی ژل تیوپی و کاسه ای بیشتر آشنا کردیم. حال این شما هستید که می توانید با در نظر داشتن بودجه خود یکی از این محصولات را برای کاشت ناخن خود انتخاب نمایید. مهم ترین نکته ای که باید یادآور شویم این است که استفاده از پلی ژل ها برای افراد مبتدی و آن دسته از خانم ها که می خواهند در خانه کاشت ناخن داشته باشند بسیار مناسب است. از این رو اگر مبتدی هستید بهتر است از محصولات تیوپی استفاده کنید.

3.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *