رنگ موی بدون آمونیاک چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از افراد به خصوص خانم های باردار در دوره بارداری خود ناچار می شوند بنابر دلایلی موهای خود را رنگ کنند. در این میان رنگ های بدون آمونیاک می تواند برای این افراد مناسب به شمار برود. آمونیاک به دلیل سست کردن کوتیکول مو سبب خشکی و آسیب دیدگی موهای شما می شود. بنابراین بهتر است اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید از رنگ هایی استفاده کنید که آمونیاک در آن وجود نداشته باشد. از طرفی وجود آمونیاک در رنگ موها سبب ایجاد بوهای شدیدی در آن می شود که همین موضوع می تواند سبب شود تا یک خانم باردار نتواند بوی سنگین رنگ مو را تحمل کند. شما نیز میتوانید اگر تا به امروز از رنگ موهایی استفاده کرده اید که درون آن آمونیاک بوده از امروز سعی کنید از رنگ موهای سالم تری برای رنگ کردن موهای خود کمک بگیرید.

رنگ موی بدون آمونیاک

رنگ موی بدون آمونیاک چگونه عمل می کند؟

اگر تا به امروز از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده نکرده اید بهتر است با مزایا و ویژگی های آن آشنا شوید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. رنگ موی بدون آمونیاک می تواند با ایجاد حرارت سبب تحریک کوتیکول های موهای شما شده و به آسانی موهای شما رنگ بگیرد. ولی مهمترین نکته ای که در خصوص این رنگ موها وجود دارد این است که رنگ موهای بدون آمونیاک ph موهای شما را تغییر نمی دهد. در این نوع رنگ موها از موادی استفاده شده است که سبب تنظیم شدن ph رنگ موی شما می شود. از ترکیبات شیمیایی مهمی که در این رنگ موها وجود دارد می توان به AMEA و MEA اشاره کرد.

چرا بهتر است از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده شود؟

بسیاری از افراد نمی دانند که چرا بهتر است از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنند، یکی از روش های موثر برای کمتر آسیب دیدن موها استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک است. بنابراین اگر می خواهید موهای خود را به دفعات رنگ کنید بهتر است از این مدل رنگ موها برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در این میان بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ph موهای شما به صورت اسیدی است و شما برای اینکه بتوانید ph موهای خود را تنظیم کنید بهتر است که از رنگ موهای بدون آمونیاک کمک بگیرید. چراکه رنگ موهای معمولی این خاصیت را نداشته و به دلیل تغییر ph موهای شما، پس از مدتی موهای شما به سمت خشک شدن می رود. این رنگ موها در مقایسه با رنگ موهای معمولی از قیمت بالاتری برخوردار است. بنابراین بهتر است که به آن توجه کنید.

رنگ موی بدون امونیاک خطرناک

رنگ موهای سالم مناسب چه افرادی است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که رنگ موهای بدون آمونیاک برای چه افرادی می تواند مناسب باشد؟به طور کلی این رنگ موها می تواند برای افرادی که بیش از اندازه موهای خود را رنگ میکنند مناسب باشد. از طرفی بسیاری از افراد پس از مدتی دکلره کردن نیاز دارند تا برای جلوگیری از خشک شدن موهای خود، از رنگ های بدون آمونیاک استفاده کنند. در این میان برخی از خانم های باردار نیز علاقه مند هستند تا موهای خود را رنگ کنند، همانطور که میدانید رنگ های معمولی بوهای سنگین و آزاردهنده ای دارد که می تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. بنابراین شما می توانید در ایام بارداری خود از رنگ های بدون آمونیاک برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ موی بدون آمونیاک مناسب چه افرادی

رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه؟

در میان تمامی محصولاتی که تولید می شود بسیاری از محصولات ایرانی نیز این توانایی و قابلیت را دارند که رنگ موهای بدون آمونیاک را تولید کنند. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک در بازار آشنا کنیم.

  • رنگ موی بدون آمونیاک گارنیه
  • رنگ موی INOA
  • رنگ موی CDC
  • رنگ موی فیوژن کالر مارال
  • رنگ موی بدون آمونیاک لورال
  • رنگ موی EXSIS
  • رنگ موی REVLON
  • رنگ موی بدون امونیاک مارال
  • رنگ موی بدون آمونیاک بیول

قیمت رنگ موی بدون آمونیاک گارنیر

بسیاری از افراد در هنگام خرید رنگ مو به عوامل بسیار زیادی از جمله تناژ رنگی، قیمت، سازگاری با مو و رنگ آن توجه می کنند. ولی در این میان برخی از خانم ها وجود دارند که بهتر است از رنگ موهای بدون امونیاک استفاده کنند. در این بین خانم های باردار اگر قصد دارند موهای خود را رنگ کنند بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که رنگ مویی که ان ها استفاده می کنند باید بدون آمونیاک باشد، چراکه این ماده می تواند به جنین آسیب برساند. از طرفی گارنیه یکی از برندهای خارجی بوده که محصولاتی تولید می کند که بسیاری از افراد به دلیل با کیفیت بودن آن، سعی می کنند تا از آن ها استفاده کنند. در این میان این محصول خارحی به دلیل اینکه ایران تحریم شده است ممکن است هنگامی که وارد کشور می شود به دلیل هزینه های گمرک و ترخیص کال، مبلغ بسیاز زیادی داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید از نمونه های ارزان قیمت تری استفاده کنید بهتر است به سراغ دو برند ایرانی معتبر و با کیفیت مارال و بیول بروید.

مراقبت های پس از رنگ کردن مو

این روزها بسیاری از افراد می دانند که مراقبت های پس از رنگ کردن مو می تواند تا حد زیادی به نرم شدن موهای آن ها کمک کند. یکی از آسان ترین راه ها برای اینکه بتوانید موهای خود را با شامپو مخصوص موهای رنگ شده بشویید. از طرفی استفاده از شامپوهای بدون سولفات می تواند تا حد زیادی در تثبیت رنگ موی شما تاثیر گذار باشد. بنابراین بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از نرم کننده، سرم مو و اسپری های دوفاز می تواند تا حد زیادی سبب نرم شدن موهای شما بشود. روغن تراپی موها نیز می تواند تا حد زیادی به نرم شدن موهای شما کمک کند. بنابراین توجه به این نکته را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

نراقبت های پس از رنگ کردن مو

بنابراین

اگر به هر دلیلی موهای شما در اثر عواملی چون رنگ کردن کرر، آب و هوا و ژنتیک خشک شده است و قصد دارید دوباره موهای خود را رنگ کنید بهتر است از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده کنید. چرا که این رنگ موها برخلاف رنگ های معمولی این قابلیت را دارد که ph موهای شما را تنظیم کند و مشکلی برای آن به وجود نیاورد. از طرفی رنگ موهای معمولی به دلیل سنگین بودن و داشتن بوهای سنگین نمی تواند برای بسیاری از افراد مناسب اشد. بنابراین اگر قصد دارید در دوره بارداری موهای خود را رنگ کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های بدون سولفات بیشتر از همیشه توصیه می شود.

3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *