۷ سالن زیبایی برتر قیطریه

شاید از گذشته تا به امروز نیازهای افراد دستخوش تغییرات قرار گرفته باشد ولی این موضوع نمی تواند بر روی انتخاب های آنها اثر بگذارد. درست است که امروزه در آرایشگاه های شهر خدمات زیادی به خانم ها ارائه می شود ولی این موضوع نباید سبب شود که آنها هر آرایشگاهی را انتخاب کنند. شما باید پیش از انتخاب یک سالن زیبایی با فاکتورهای مثبت آن آشنا باشید تا بتوانید یکی از بهترین های شهر و منطقه خود را انتخاب کنید. حال اگر شما در قیطریه تهران ساکن هستید و به دنبال بهترین ها می گردید، ما در این مقاله شما را با سالن زیبایی برتر قیطریه از دیدگاه شما مشتریان آشنا خواهیم کرد.

۷ سالن زیبایی برتر قیطریه

آرایشگاه مریم صنعتی قیطریه

قطعا یکی از برترین ها در قیطریه تهران می تواند سالن زیبایی مریم صنعتی باشد. ولی آیا شما تا به حال به اینجا مراجعه کرده اید؟ اگر تا به حال به این سالن زیبایی رفته اید قطعا با نمونه کارها و کادر حرفه ای مریم صنعتی آشنا هستید. در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات زیبایی و بهداشتی مورد نظر بیشتر خانم ها به مشتریان ارائه می شود.از طرفی بسیاری از خانم ها برای کارهایی نظیر کاشت ناخن، هایلایت مو، فیشیال پوست، پدیکور و کفسابی پا به این سالن مراجعه می کنند.

آرایشگاه مریم صنعتی قیطریه

آدرس سالن زیبایی مریم صنعتی

اگر می خواهید به این سالن زیبایی مراجعه کنید شما می توانید به راحتی با گرفتن وقت قبلی از این سالن، به آنجا بروید. نشانی سالن زیبایی مریم صنعتی واقع در قیطریه بین خیابان سعید و خیابان قاسمی بوده و شما می توانید به آنجا مراجعه کنید.

شماره تماس آرایشگاه مریم صنعتی قیطریه

بهتر است پیش از حضور در این آرایشگاه از قبل وقت بگیرید چراکه به دلیل تعدد مشتریان ممکن است در زمان مقرر کار شما انجام نشود. برای تماس با این سالن را لمس کنید.

سالن زیبایی سیمونه قیطریه

یکی دیگر از معروف ترین ها در محدوده قیطریه سالن زیبایی سیمونه بوده که بسیاری از افراد به خصوص خانم های ساکن در این منطقه به آنجا می روند. شما می توانید در این سالن زیبایی کارهای زیادی را در جهت زیبایی، سلامت و بهداشت مو و پوست خود انجام دهید.

آدرس سالن زیبایی سیمونه قیطریه

اگر می خواهید به این سالن زیبایی بروید می توانید به آدرس قیطریه، بلوار کاوه نرسیده به چهارراه دولت مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سیمونه

شما می توانید پیش از حاضر شدن در این سالن زیبایی برای گرفتن وقت قبلی را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی سیمونه

اگر قصد دارید این سالن زیبایی را برای انجام دادن کارهایی چون فیشیال پوست، رنگ مو، لمینت ناخن و سایر خدمات زیبایی انتخاب نمایید، می توانید قبل از هرکاری با دنبال کردن پیچ این مجموعه با نمونه کارهای آن آشنا شوید. بهتر است برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به آدرس simone.salon@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سیمونه

در این بخش ما شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه آشنا می کنیم تا شما بتوانید به راحتی به این مجموعه اعتماد نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سیمونه

نمونه کارهای سالن زیبایی سیمونه

نمونه کارهای سالن زیبایی سیمونه

آرایشگاه هستی

محال است که در محدوده قیطریه ساکن باشید و آرایشگاه هستی را نشناسید. در واقع هستی یکی از قدیمی ترین آرایشگاه های موجود در این منطقه به شمار می رود. شما می توانید بسیاری از خدمات ناخن از جمله ژلیش بر روی ناخن طبیعی، لمینت ناخن، کاشت ناخن با پودر، فرنچ ناخن و بسیاری از خدمات متنوع زیبایی را دریافت کنید.

آدرس آرایشگاه هستی قیطریه

طبیعی است که شما برای مراجعه به این سالن زیبایی بهتر است که از قبل وقت خود را رزرو نمایید. از این رو برای مراجعه به آرایشگاه هستی به آدرس بلوار قیطریه، خیابان شب تاب پلاک 5 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی هستی قیطریه

برای تماس با این مجموعه را لمس کنید.

اینستاگرام آرایشگاه هستی 

برای مشاهده نمونه کارهای آرایشگاه هستی می توانید به پیچ این مجموعه در اینستاگرام رفته و نمونه کارهای این سالن زیبایی را در زمینه های مختلف از جمله رنگ مو، ناخن، پوست و سایر زمینه های زیبایی و بهداشتی مشاهده نمایید.

نمونه کارهای آرایشگاه هستی 

ما در این بخش شما را با بخشی از نمونه کارهای آرایشگاه هستی بیشتر آشنا می کنیم تا شما بتوانید با خیالی راحت به این مجموعه اعتماد کرده و کار های مختلف خود را به این مجموعه بسپارید.

نمونه کارهای آرایشگاه هستی 

نمونه کارهای آرایشگاه هستی 

نمونه کارهای آرایشگاه هستی 

سالن زیبایی نیکی 

یکی دیگر از معروف ترین سالن های زیبایی در محدوده قیطریه تهران سالن زیبایی نیکی بوده که این روزها بسیاری از خانم های این محدوده آنجا را شناخته و برای انجام دادن کارهای خود به آنجا می روند. 

آدرس سالن زیبایی نیکی 

برای مراجعه به این سالن زیبایی برتر قیطریهمی توانید به آدرس بلوار سی و پنج متری قیطریه، کوچه شب تاب، پلاک ۵، واحد ۴

 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی نیکی

برای گرفتن وقت قبلی و رزرو نوبت خود را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی نیکی

اگر می خواهید با نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا شوید می توانید به اینستاگرام سالن زیبایی نیکی به آدرس niki.mandegar@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی نیکی 

در این بخش شما را با بخشی از نمونه کارهای عروس سالن زیبایی نیکی آشنا می کنیم تا شما بتوانید به راحتی این مجموعه را برای میکاپ روز عروسی خود انتخاب نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی نیکی 

سالن زیبایی سل

یکی دیگر از معروف های قیطریه که در این روزها توانسته است بسیاری از مشتریان منطقه را تصاحب کند، سالن زیبایی سل است. شما می توانید با مراجعه به این سالن بهترین خدمات را دریافت نمایید.

آدرس سالن زیبایی سل

نشانی سالن زیبایی سل واقع در بلوار قیطریه خیابان حداد نژاد است. شما می توانید با گرفتن وقت قبلی از این سالن زیبایی در زمان مقرر در این سالن حاضر شوید.

شماره تماس سالن زیبایی سل

برای گرفتن وقت قبلی از این سالن زیبایی را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی سل 

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی به آدرس اینستاگرام sol.beautysalon@ مراجعه نمایید.

سالن زیبایی سارا شفیعی

یکی دیگر از معروف های قیطریه سارا شفیعی بوده که بیشتر خانم های این محدوده به این آرایشگاه می روند. در این سالن زیبایی بسیاری از خدمات مورد نیاز اغلب خانم ها به مشتریان ارائه شده و بسیاری از افراد رضایت کامل دارند.

آدرس سالن زیبایی سارا شفیعی

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس قیطریه روبروی پارک کوچه حدادنژاد بن بست اتحادیه پلاک ۴ مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سارا شفیعی

برای برقراری ارتباط با این مجموعه را لمس کنید.

سالن زیبایی محدوده اندرزگو

اگر در محدوده اندرزگو ساکن هستید و به دنبال بهترین سالن های زیبایی در این منطقه هستید شما می توانید به راحتی با مطالعه این مقاله با بهترین سالن های زیبایی در اندرزگو آشنا شوید. 

سالن زیبایی سمیه غفارپور

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سمیه غفارپور یکی از حرفه ای ترین میکاپ آرتیست های تهران بوده که این روزها بسیاری از هنرمندان برای انجام دادن انواع گریم ها و آرایش های خاص خود به سراغ او می روند. سالن زیبایی سمیه غفار پور یکی از معروف ترین سالن های زیبایی در حوزه عروس و میکاپ بوده که می توان گفت در اندرزگو حرفی برای گفتن دارد. 

آدرس سالن زیبایی سمیه غفارپور

شما می توانید برای گرفتن وقت قبلی و مراجعه به این سالن به آدرس خیابان اندرزگو، بین اشکستان پور و عبداللهی مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سمیه غفارپور

حتما قبل از رفتن به این سالن زیبایی وقت خود را بگیرید و در زمان مقرر به آن جا بروید. برای اینکار را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی سمیه غفارپور

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی به آدرس اینستاگرام سالن زیبایی سمیه غفار پور سری زده و با تمامی نمونه کارهای او بیشتر آشنا شوید. برای مراجعه به پیچ سمیه غفارپور به آدرس somayeghafarpour@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیه غفارپور

در این قسمت شما را با برخی از نمونه کارهای سالن زیبایی برتر قیطریه آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیه غفارپور

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیه غفارپور

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیه غفارپور

سالن زیبایی سمیرا محمدی 

محال است که در اندرزگو ساکن باشید و سمیرا محمدی را نشناسید. یکی از معروف ترین های اندرزگو این روزها سالن زیبایی سمیرا محمدی بوده که توانسته بسیاری از خانم های سخت پسند را به سمت خود بکشاند. شما می توانید بسیاری از خدمات مو، پوست و پاکسازی را در این سالن زیبایی از بهترین کادر دریافت کنید.

آدرس سالن زیبایی سمیرا محمدی

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس خیابان اندرزگو بین خیابان صالحی و وطن پور مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سمیرا محمدی

برای تماس با سالن زیبایی  را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی سمیرا محمدی 

شما می توانید در صورت تمایل برای مراجعه به سالن زیبایی برتر قیطریه به آدرس اینستاگرام samira_hairstylist@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیرا محمدی 

شما می توانید در این بخش با برخی از نمونه کارهای سالن زیبایی سمیرا محمدی بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیرا محمدی 

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیرا محمدی 

نمونه کارهای سالن زیبایی سمیرا محمدی 

سالن زیبایی ساختمان کیمیا اندرزگو

ساختمان کیمیا یکی از معروف ترین ساختمان ها و مراکز تجاری معتبر در اندرزگو به شمار می رود. شما می توانید به راحتی علاوه بر خرید و تفریح در این مجموعه از تمامی سالن های زیبایی این محدوده برای استفاده از خدمات زیبایی و بهداشتی استفاده کنید. در این مرکز تجاری تعداد زیادی از سالن های زیبایی این منطقه قرار گرفته و بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای دریافت خدمات متنوع به آنجا می روند. 

سالن زیبایی ویرا

اگر برای انجام دادن کارهای مختلف زیبایی به این ساختمان معروف رفته باشید قطعا گذرتان به سالن زیبایی ویرا خورده است. در واقع شما می توانید با رفتن به این سالن بسیاری از خدمات متنوع آرایشی و بهداشتی را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. شما می توانید به راحتی در این مجموعه موهای خود را هایلایت کرده و زیبایی گیسوان خود را چندین برابر نمایید. 

آدرس سالن زیبایی ویرا

یکی از معروف ترین های ساختمان کیمیا سالن زیبایی ویرا بوده که این روزها بسیاری از دخترخانم های جوان در لابه لای را انتخاب می کنند. شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس تقاطع بلوار كاوه و اندرزگو ساختمان كيميا طبقه ٧ واحد 707 مراجعه نمایید

شماره تماس سالن زیبایی ویرا

برای تماس با این سالن زیبایی برتر قیطریه، بهتر است از قبل وقت خود را با مسئولین این مجموعه هماهنگ کرده باشید. برای اینکار را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی ویرا

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به آدرس اینستاگرام virabeautyhouse@ مراجعه نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی ویرا

در این قسمت شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی ویرا

نمونه کارهای سالن زیبایی ویرا

نمونه کارهای سالن زیبایی ویرا

سالن زیبایی سوژین

یکی از معروف ترین های ساختمان کیمیا در این روزها سالن زیبایی سوژین و یکی از سالن زیبایی برتر قیطریه به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به این سالن زیبایی از تمامی خدمات این مجموعه در کنار کادر حرفه ای آن استفاده نمایید.

آدرس سالن زیبایی سوژین

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس اندرزگو، ساختمان کیمیا، طبقه 7 واحد701 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سوژین

برای تماس با مجموعه را لمس کنید.

سالن زیبایی برتر قیطریه، سالن زیبایی مونیا

یکی از معروف ترین های اندرزگو از نظر بسیاری از خانم های این محدوده می تواند این سالن زیبایی باشد. این روزها بسیاری از افراد سعی دارند تا بسیاری از نیازهای خود را نزد افراد متخصص و حرفه ای برطرف کنند. حال در این منطقه سالن زیبایی مونیا یکی از معروف ترین و در عین حال بهترین سالن هایی بوده که افراد زیادی برای خدمات متنوع پوست، مو و ناخن به آنجا مراجعه می کنند. 

آدرس سالن زیبایی مونیا

برای رفتن به این سالن زیبایی می توانید به راحتی با گرفتن وقت قبلی در محل مورد نظر حاضر شده و سر وقت کار خود را انجام دهید. نشانی واقع در اندرزگو، بلوار کاوه، ساختمان کیمیا، واحد 2 است.

شماره تماس سالن زیبایی مونیا

برای تماس با سالن زیبایی مونیا و گرفتن وقت قبلی را لمس کنید.

سالن زیبایی در مرکز خرید سانا

یکی دیگر از مشهورترین مراکز خرید در محدوده قیطریه، اندرزگو مرکز خرید سانا بوده که توانسته این روزها بسیاری از افراد را از سایر نقاط تهران به سمت خود بکشاند. در این مرکز خرید معروف بسیاری از سالن های زیبایی موجود بوده که بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای برطرف کردن نیازهای خود به آنجا می روند. از این رو شما نیز اگر در این محدوده ساکن هستید می توانید برای برطرف کردن نیازهای خود به یکی از بهترین سالن های زیبایی  در این محدوده بروید.

سالن زیبایی پی

یکی از معروف ترین ها در محدوده اندرزگو در مرکز خرید سانا، سالن زیبایی پی است. این روزها بسیاری از خانم ها برای استفاده از خدمات متنوع این سالن، کادر حرفه ای پی را انتخاب نموده و از آن ها کمک می گیرند. 

آدرس سالن زیبایی پی

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس مرکز خرید سانا، طبقه ششم واحد 602 مراجعه کنید.

شماره تماس سالن زیبایی پی

برای تماس با این مجموعه را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی پی

با مراجعه به پیج اینستاگرام و سایت این سالن زیبایی می توانید با نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا شوید. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به آدرس pibeautysalon@ مراجعه کرده و با نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

نمونه کارهای سالن زیبایی پی

در این بخش شما را با بخشی از نمونه کارهای این مجموعه آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی پی

نمونه کارهای سالن زیبایی پی

نمونه کارهای سالن زیبایی پی

سالن زیبایی برتر قیطریه،سالن زیبایی سانا

اگر در نزدیکی این مرکز خرید ساکن باشید قطعا تا به امروز نام مرکز خرید سانا به گوشتان رسیده است. شما می توانید به برای استفاده از بسیاری از خدمات آرایشی بهداشتی به این مجموعه رفته و از آن ها استفاده نمایید.

نشانی سالن زیبایی سانا

شما می توانید برای مراجعه به این سالن زیبایی به آدرس مرکز خرید سانا، طبقه پنجم واحد 516 مراجعه نمایید.

شماره تماس سالن زیبایی سانا

برای ارتباط با سالن زیبایی را لمس کنید.

اینستاگرام سالن زیبایی سانا

اگر قصد دارید با نمونه کارهای این مجموعه بیشتر آشنا شده و به آنجا بروید بهتر است نمونه کارهای آن را از پیج sana_beauty_salon@ دنبال نمایید.

نمونه کارهای سالن زیبایی سانا

در این بخش شما را با بخشی از خدمات این سالن زیبایی آشنا می کنیم.

نمونه کارهای سالن زیبایی سانا

نمونه کارهای سالن زیبایی سانا

نمونه کارهای سالن زیبایی سانا

در آخر

تلاش مجموعه اول نظر بر این است که بهترین های هر منطقه را به شما معرفی کند تا شما بتوانید با دیدی باز و آگاهی هرچه بیشتر نسبت به دیروز خود یکی از بهترین های منطقه خود را انتخاب نمایید. حال اگر در این خصوص قصوری پیش آمده از شما می خواهیم تا ما را در بخش دیدگاه با بهترین های قیطریه، اندرزگو و فرمانیه بیشتر آشنا کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *